• Ik had vannacht een raaaare nacht.
    Ik droomde dat ik met een aantal mensen in een boot zat maar alle kleren waren overboord gevallen dus die moesten we uit het water gaan vissen. En toen werd ik wakker, maar toch droomde ik nog. En mijn deken was de boot ofzo en wat buiten mijn deken lag was water maar de rand van mijn bed was de rand van de boot (is niet erg logisch maarja, kan ik er wat aan doen :'D). En ik was serieus iets van een kwartier bezig met onzichtbare kleren zoeken en uit het 'water' proberen te vissen maar het lukte steeds maar niet, want ja er waren natuurlijk geen kleren. En ik had zoiets van 'Waar de fuck ben ik mee bezig' want ik was eigenlijk gewoon wakker, maar toch bleef ik doorgaan.. :'D
    Ik heb ook wel eens dat ik droom dat ik in een eindeloos gat val en als ik dan wakker word duurt het echt iets van 10 seconden voordat ik een matras onder me voel, daarvoor zou ik zweren dat ik niks onder me had, ook aan de manier waarop ik met mijn armen en benen schop en zwaai.. En zowiezo slaapwandel ik al van kleins af aan.
    Wie heeft er ook wel eens van die 'wtf' momenten in zijn slaap/bewustzijn?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Whaha, dat is inderdaad een wtf moment. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Creepy =/
    Ik droom helaas niet zo vaak, maar als ik droom... x']


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ja, dat voelt inderdaad zo maf aan!
    Ik heb het ook wel eens. Of ineens met spastische bewegingen wakker worden, of half rennend nog o.i.d, haha!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Haha, ik zie het al voor me.
    Hmm, ik heb maar een keer geslaapwandeld en toen ben ik gaan douchen met mijn pyjama nog aan :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Haha, ik zie het al voor me.
    Hmm, ik heb maar een keer geslaapwandeld en toen ben ik gaan douchen met mijn pyjama nog aan :Y)


    Knap gedaan gast, haha. Zeker aardig wakker geschrokken van 't water? :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Knap gedaan gast, haha. Zeker aardig wakker geschrokken van 't water? :'D

    Nee, ik werd dus gewoon nog steeds niet wakker. Ik wou daarna met mijn zeiknatte pyjama beneden tv kijken op de bank. Toen kwam mijn pa de overloop op met de zin: 'Je gaat maar weer in je bed verder slapen.'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Nee, ik werd dus gewoon nog steeds niet wakker. Ik wou daarna met mijn zeiknatte pyjama beneden tv kijken op de bank. Toen kwam mijn pa de overloop op met de zin: 'Je gaat maar weer in je bed verder slapen.'


    Wauw ... dat vind ik dan écht knap. Elk normaal persoon [no offence] zou meteen wakker worden van zo'n waterstraal. Ghahah. Dit vind ik vet!(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hahaha, schitterend :'D
    Ik heb een keer gedroomd dat ik dé handtas had gekregen en toen ging ik 's ochtends in mijn kast rommelen om te zien waar dat ding was. Ben nog pissed geworden op mijn moeder omdat ik dacht dat ze ze had weggegooit :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    AK47 schreef:
    Ja, dat voelt inderdaad zo maf aan!
    Ik heb het ook wel eens. Of ineens met spastische bewegingen wakker worden, of half rennend nog o.i.d, haha!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hehehe ;'DD
    De recentste rare die ik heb had ik gisteren en het ging over voetbal. Het was Spanje tegen Nederland en om de één of andere reden ging 't niet om de goal maar om kudo's -don't ask-. Het team dat de meeste kudo's van het publiek kreeg, won. En op een bepaald moment was 't gelijkstand en had ik nog mijn kudo. En ik wilde hem aan Nederland geven, maar ik miste het knopje en hij ging naar Spanje. En toen haatten alle Nederlanders mij ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.