• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    Poseidon schreef:
    -Oké nu ga ik echt even de nerdie uithangen.
    Wist je trouwens dat wíj ook dieren zijn?
    Ken je een beetje de voedingsgrafieken?
    uitkomst iniedergeval van is dier eet dier.
    Mensen zijn homosapiëns, dieren dus. Mensen hóren vlees te eten, daar moeten wij van leven. Daarin zitten de mineralen en stoffen in die wij nodig hebben. Het is genetisch zo bepaald.
    Daar heb je wel gelijk in, maar waarom is ons lichaam en dan wetenschappelijk niet op gebouwd om vlees te eten? [/randomstommevraag]

    Maar nog geen reactie gehad op mijn andere vraag. Jongens, blijft dit een discussie topic, of weet ik veel wat. Dan weet ik hoeveel honderd mods ik op de wacht moet zetten op dit topic..


    Wie du mir, so ich dir.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Maar plant is niet gemaakt van vlees ;)
    Je vind het erg voor de dieren omdat ze afgeslacht worden, omdat ze leven. Planten leven ook. Same story, toch beetje anders. Maar toch.

    Als jullie teveel planten gaan eten, zouden de dieren die van die planten uitsterven waardoor vleeseters uitsterven, waardoor wij uitsterven. 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Je hebt ook diren die herivoor zij net als ik ;)


    Maar ik denk niet dat zon beestje niet word aangevallen door een leeuw of whatever dat is de natuur nou eenmaal ;) Leven en overleven...net als de mens die kan niet zonder bepaalde voedingsstoffen die in vlees zitten...


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Plectrum schreef:
    (...)

    Maar plant is niet gemaakt van vlees ;)

    Dus omdat ze geen vlees hebben zijn het geen levende wezens? Onzin,planten en dieren(en mensen) zijn alle 3 leven wezes,uit de biotische natuur.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Daar heb je wel gelijk in, maar waarom is ons lichaam en dan wetenschappelijk niet op gebouwd om vlees te eten? [/randomstommevraag]

    Maar nog geen reactie gehad op mijn andere vraag. Jongens, blijft dit een discussie topic, of weet ik veel wat. Dan weet ik hoeveel honderd mods ik op de wacht moet zetten op dit topic..
    Dit loopt niet uit op een ruzie, gewoon een discussie :3 Anders waarschuw ik je wel ^^


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Wat snap je niet? Waarom ik het dan wel eet of heb ik het verkeerd D:

    Uhm, het is toch al dood... tja klinkt hard. Maar echt, ik ben absoluut tégen dierenmishandeling enzo.

    Het is misschien dood, maar, beeld je nu eens in.

    Je heb je hele leven met honderden andere dieren in een donker kot gezeten tussen je eigen uitwerpselen en je ziet hoe elke dag anderen naar de vrachtwagens gebracht worden, hun dood tegemoet.
    Als je dan zelf de vrachtwagens in wordt geschopt en geslagen kom je samen met anderen in een nog krapper hok terecht.

    Ze laden je uit en je krijgt nog meer slagen, je ziet hoe je voorgangers een voor een ondersteboven worden opgehangen en hun keel worden opengesneden, ze schreeuwen van de pijn.

    Dan nemen ze jou bij je achterpoten vast en hang jij ondersteboven.
    Een helse pijn schiet door je lichaam als ze je keel opensnijden van je kin tot je schouders.
    Je schreeuwt het uit en probeert je los te krijgen, voor je het weet wordt je tegen een muur gesmakt.
    Het warme bloed loopt over je gezicht terwijl je langzaam stikt in je eigen bloed.

    dat is het leven van een gemiddeld varken.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    en trouwens ik ben tokio hotel fan,Tom en Bill zijn ook vegetarisch ,En ik heb precies dezelfde mening als hun ;)


    Je mpp moeder swaa

    Rooftops schreef:
    (...)


    Nou, maar toch, ze doen ze pijn om aan eten te komen.

    Doen wij mensen ook, wij doden dieren om aan eten te komen.
    Dus wij zijn niet veel slechter dat die beestjes.

    Zo bedoelde ik het ook niet. Je zei moorden en dat klopt niet helemaal.
    En je heb gelijk wij moeten ze ook doden om te eten,het zou alleen iets beter kunnen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    TheRipper schreef:
    (...)
    Het is misschien dood, maar, beeld je nu eens in.

    Je heb je hele leven met honderden andere dieren in een donker kot gezeten tussen je eigen uitwerpselen en je ziet hoe elke dag anderen naar de vrachtwagens gebracht worden, hun dood tegemoet.
    Als je dan zelf de vrachtwagens in wordt geschopt en geslagen kom je samen met anderen in een nog krapper hok terecht.

    Ze laden je uit en je krijgt nog meer slagen, je ziet hoe je voorgangers een voor een ondersteboven worden opgehangen en hun keel worden opengesneden, ze schreeuwen van de pijn.

    Dan nemen ze jou bij je achterpoten vast en hang jij ondersteboven.
    Een helse pijn schiet door je lichaam als ze je keel opensnijden van je kin tot je schouders.
    Je schreeuwt het uit en probeert je los te krijgen, voor je het weet wordt je tegen een muur gesmakt.
    Het warme bloed loopt over je gezicht terwijl je langzaam stikt in je eigen bloed.

    dat is het leven van een gemiddeld varken.
    Moest dat nou q_q Niet leuk. Maar ja, het is vreselijk. Maar zo gaat het onderling bij de dieren ook. Net zo erg. Opengereten met vlijmscherpen nagels van een leeuw enzovoorts.
    Het is de Cirkel van het Leven.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:57 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Het is misschien dood, maar, beeld je nu eens in.

    Je heb je hele leven met honderden andere dieren in een donker kot gezeten tussen je eigen uitwerpselen en je ziet hoe elke dag anderen naar de vrachtwagens gebracht worden, hun dood tegemoet.
    Als je dan zelf de vrachtwagens in wordt geschopt en geslagen kom je samen met anderen in een nog krapper hok terecht.

    Ze laden je uit en je krijgt nog meer slagen, je ziet hoe je voorgangers een voor een ondersteboven worden opgehangen en hun keel worden opengesneden, ze schreeuwen van de pijn.

    Dan nemen ze jou bij je achterpoten vast en hang jij ondersteboven.
    Een helse pijn schiet door je lichaam als ze je keel opensnijden van je kin tot je schouders.
    Je schreeuwt het uit en probeert je los te krijgen, voor je het weet wordt je tegen een muur gesmakt.
    Het warme bloed loopt over je gezicht terwijl je langzaam stikt in je eigen bloed.

    dat is het leven van een gemiddeld varken.


    Wat dus erg verschrikkelijk is. je hebt mensen die daar niet op letten.


    Je mpp moeder swaa

    Rooftops schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom jullie dat niet eten? D:
    Het is niet dat er dan minder dieren geslacht worden omdat een paar mensen geen vlees eten.

    Het zijn niet zomaar een paar mensen.
    1.500.000 dieren worden dagelijks gered door veggie's


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Joker schreef:
    (...)Dit loopt niet uit op een ruzie, gewoon een discussie :3 Anders waarschuw ik je wel ^^
    Ghehe okey, dan is het goed :Y).

    En denk erom allemaal. Lief discusiëren bestaat ook (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Plectrum schreef:
    en trouwens ik ben tokio hotel fan,Tom en Bill zijn ook vegetarisch ,En ik heb precies dezelfde mening als hun ;)


    Maar je luistert toch niet naar beroemde mensen ...maar oke iedereen heeft zijn eigen mening ;) dus iedereen denk dat die gelijk heeft ook typisch de mens xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Plectrum schreef:
    en trouwens ik ben tokio hotel fan,Tom en Bill zijn ook vegetarisch ,En ik heb precies dezelfde mening als hun ;)
    Uh, niet stom bedoeld maar hun hebben hier niks mee te maken. Omdat hun vega zijn, moet de rest van de wereld het dus ook worden?


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Moest dat nou q_q Niet leuk. Maar ja, het is vreselijk. Maar zo gaat het onderling bij de dieren ook. Net zo erg. Opengereten met vlijmscherpen nagels van een leeuw enzovoorts.
    Het is de Cirkel van het Leven.


    Ze heeft het over dat dieren geslacht worden door mensen: Het sterkste ras ter werels en ook nog de aggresievste.Hallo,Dieren hebben ook gevoelens net als wij


    Je mpp moeder swaa