• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)

    ik ben het met je eens ^^

    Haha, ik mag jou wel : D


    your eyes are like stars in the night.

    RememberXme schreef:
    (...)

    Idd de aard van de mens is jagen -als in vlees eten- ..dat is gewoon een feit, net zoals ff Offtopic mannen die jagen op vrouwen xD

    Presies,we zijn alles eeters,dan moeten we ook alles eten(wat eetbaar is natuurlijk).
    Zowel vlles als groeten is heel belangrijk voor ons. Eigenlijk kan je niet zonder.
    Ik weet dat er vlees vervangers an pillen zijn waar alles in zit,maar dat is vaak zo gemies als de pest. En ik ben van mening dat gemies niet zo goed is als natuurlijk.
    Ik eet toch echt liever een dood dier, dan iets gemies.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik snap eigenlijk niet waarom jullie dat niet eten? D:
    Het is niet dat er dan minder dieren geslacht worden omdat een paar mensen geen vlees eten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    -Oké nu ga ik echt even de nerdie uithangen.
    Wist je trouwens dat wíj ook dieren zijn?
    Ken je een beetje de voedingsgrafieken?
    uitkomst iniedergeval van is dier eet dier.
    Mensen zijn homosapiëns, dieren dus. Mensen hóren vlees te eten, daar moeten wij van leven. Daarin zitten de mineralen en stoffen in die wij nodig hebben. Het is genetisch zo bepaald.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:50 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Presies,we zijn alles eeters,dan moeten we ook alles eten(wat eetbaar is natuurlijk).
    Zowel vlles als groeten is heel belangrijk voor ons. Eigenlijk kan je niet zonder.
    Ik weet dat er vlees vervangers an pillen zijn waar alles in zit,maar dat is vaak zo gemies als de pest. En ik ben van mening dat gemies niet zo goed is als natuurlijk.
    Ik eet toch echt liever een dood dier, dan iets gemies.


    Ik hou van jou xD Ik ben het helemaal met je eens ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Poseidon schreef:
    -Oké nu ga ik echt even de nerdie uithangen.
    Wist je trouwens dat wíj ook dieren zijn?
    Ken je een beetje de voedingsgrafieken?
    uitkomst iniedergeval van is dier eet dier.
    Mensen zijn homosapiëns, dieren dus. Mensen hóren vlees te eten, daar moeten wij van leven. Daarin zitten de mineralen en stoffen in die wij nodig hebben. Het is genetisch zo bepaald.


    En daarbovenop, dieren mishandelen elkaar, want ze vermoorden elkaar. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Poseidon schreef:
    -Oké nu ga ik echt even de nerdie uithangen.
    Wist je trouwens dat wíj ook dieren zijn?
    Ken je een beetje de voedingsgrafieken?
    uitkomst iniedergeval van is dier eet dier.
    Mensen hóren vlees te eten, daar moeten wij van leven. Daarin zitten de mineralen en stoffen in die wij nodig hebben. Het is genetisch zo bepaald.
    Daar heb ik vaak over nagedacht. Wij zijn toch ook dieren? Waarom horen we daar niet bij, omdat we misschien 'slimmer' zijn? Offe, meer kunnen met gereedschappen and such.
    Ik vind nog altijd dat de mens ook gewoon bij de dieren hoort. Maar wij kunnen ons gewoon beter beschermen en zijn met al die gereedschappen veel sterker. Maar zonder dit alles, zaten wij ook ergens onderaan de voedselketen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rooftops schreef:
    (...)

    En daarbovenop, dieren mishandelen elkaar, want ze vermoorden elkaar. 8D

    Yep, dieren zijn voor ons prooien. Wij moeten onze dieren ook zelf afmaken. Wachten leeuwen op herten totdat ze doodgaan? Nee, die maken ze af. Je moet eten wanneer je moet eten. Zo gaat dat bij mensen ook.


    your eyes are like stars in the night.

    Rooftops schreef:
    (...)

    En daarbovenop, dieren mishandelen elkaar, want ze vermoorden elkaar. 8D


    Je hebt ook diren die herivoor zij net als ik ;)


    Je mpp moeder swaa

    Plectrum schreef:
    (...)

    Je hebt ook diren die herivoor zij net als ik ;)
    Planten leven ook, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Je hebt ook dieren die herbivoor zij net als ik ;)


    Je mpp moeder swaa

    Plectrum schreef:
    (...)

    Je hebt ook diren die herivoor zij net als ik ;)


    Ja, omdat zij kunnen leven met de voedingsstoffen dat ze dan binnen krijgen.

    Wij niet, wij moeten dan chemisch spul slikken, nee dank je wel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Joker schreef:
    (...)Planten leven ook, hehe.


    Maar plant is niet gemaakt van vlees ;)


    Je mpp moeder swaa

    RememberXme schreef:
    (...)

    Ik hou van jou xD Ik ben het helemaal met je eens ;)

    Ik ook van jouw
    @Rooftops
    Zij moorde niet zij doden(moord is doding zonder goede reden,en voetsel is een erg goede reden.)
    @Joker
    Er zijn 3 verschillen tussen mensen en andere dieren:
    1. Wij kennen tijd(hede verlede toekomst).
    2. Wij kunnen onze omgeving aan ons aanpassen.
    3. Wij hebben een s vormige ruggegraad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik ook van jouw
    @Rooftops
    Zij moorde niet zij doden(moord is doding zonder goede reden,en voetsel is een erg goede reden.)
    @Joker
    Er zijn 3 verschillen tussen mensen en andere dieren:
    1. Wij kennen tijd(hede verlede toekomst).
    2. Wij kunnen onze omgeving aan ons aanpassen.
    3. Wij hebben een s vormige ruggegraad.



    Nou, maar toch, ze doen ze pijn om aan eten te komen.

    Doen wij mensen ook, wij doden dieren om aan eten te komen.
    Dus wij zijn niet veel slechter dat die beestjes.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson