• Ja zoals de titel zegt. Ik kreeg het binnen met de post en het boek is al langer uit maar ik was gewoon benieuwd wat universal en ook Tokio Hotel zelf ertoe bewoog dit verhaal wél uit te geven en al die andere levenloze verhaaltjes te negeren :Y). -dit is geen aanval op fanfic, want ik hou van (goede) fanfics. Ik heb het over dit boek.

    Heeft een van jullie 'Tokio Hotel Forever' al gelezen of er iets van gehoord. Ja ik weet dat de titel stiekem ontzettend afgezaagd is, maar ik ga het toch maar lezen :Y).

    Natuurlijk heeft ik de duitstalige (nerd). Maar anyway. Ik laat hier in het topic wel weten of het de moeite waard is (cat).

    Trouwens.. stiekem denk ik ook dat dit het eerste en het laatste boek zal zijn wat ze ooit met hun goedkeuring uitbrengen, maar okey :'DD.

    Edit: Ik heb het boek uitgelezen en het was heel anders als ik had verwacht had. Het gaat zeg maar over een 14-jarig meisje wat helemaal into Tokio Hotel is. Beetje het doorsnee verhaal waar de meeste zich wel in zullen herkennen denk ik. Het feit dat de ouders het er niet mee eens zijn, en dat de muziek/jongens geen goede invloed zouden hebben etc.

    Máár het loopt uiteindelijk heel anders als ik dacht. En het gaat wel over Tokio Hotel maar niet zoals normaal gesproken. En ik begrijp nu helemaal waarom dit verhaal uitgegeven is :Y). Maar meer ga ik er niet over verklappen, want er zullen vast wel mensen zijn die het nog willen lezen :Y)(nerd).

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 13:35 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja. _O_

    Die word mine :9~


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik heb het boek uitgelezen en het was heel anders als ik had verwacht had. Het gaat zeg maar over een 14-jarig meisje wat helemaal into Tokio Hotel is. Beetje het doorsnee verhaal waar de meeste zich wel in zullen herkennen denk ik. Het feit dat de ouders het er niet mee eens zijn, en dat de muziek/jongens geen goede invloed zouden hebben etc.

    Máár het loopt uiteindelijk heel anders als ik dacht. En het gaat wel over Tokio Hotel maar niet zoals normaal gesproken. En ik begrijp nu helemaal waarom dit verhaal uitgegeven is :Y). Maar meer ga ik er niet over verklappen, want er zullen vast wel mensen zijn die het nog willen lezen :Y)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb het boek toch al zeker 2 jaar geleden in Frankrijk al ergens gezien. Gewoon in een winkel :')
    Ben ik toch zeker van ^^


    You’re falling into history.

    Waarom zou ik het kopen als ik hier genoeg fanfic kan lezen. [/als ik zou willen.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    CandyKiss schreef:
    Ik heb het boek toch al zeker 2 jaar geleden in Frankrijk al ergens gezien. Gewoon in een winkel :')
    Ben ik toch zeker van ^^
    Ja klopt is al uit vanaf 2008.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil weten wat het einde is! Pb? :Y)(krul)


    All was well.

    Italy schreef:
    Waarom zou ik het kopen als ik hier genoeg fanfic kan lezen. [/als ik zou willen.]
    Ghehe dat verwacht ook helemaal niemand van je. Ik heb het hier enkel gepost omdat ik benieuwd was naar de beweegrede van Tokio Hotel zelf om dit verhaal wél uit te geven. :Y). En ik dacht dat er vast nog wel genoeg mensen waren die daar ook nieuwsgierig naar waren.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja klopt is al uit vanaf 2008.


    Ik had er toen eens snel in gebladerd, maar Frans is niet m'n sterkste punt :')


    You’re falling into history.

    op bol.com is dat boek niet in het Nederlands te verkrijgen jammer genoeg. ik ga nog wel opzoek of het ergens anders wel in het Nederlands is.

    Brazilie schreef:
    op bol.com is dat boek niet in het Nederlands te verkrijgen jammer genoeg. ik ga nog wel opzoek of het ergens anders wel in het Nederlands is.

    Ik zou hem inderdaad ook wel in het NL willen lezen. :') - te lui om in het Duits te lezen -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    JBM schreef:
    Ik wil weten wat het einde is! Pb? :Y)(krul)
    Ik ook. Ik ben toch niet geïnteresseerd om een fanfic over Tokio Hotel te gaan lezen en zeker geen heel verhaal. Maar ik wil weten wat dat o zo ongewone einde voor fanfics is. _O_


    Only losers can act the way you do

    Starwarsdude schreef:
    (...)Ik ook. Ik ben toch niet geïnteresseerd om een fanfic over Tokio Hotel te gaan lezen en zeker geen heel verhaal. Maar ik wil weten wat dat o zo ongewone einde voor fanfics is. _O_
    Ja ik ook Kirsje =D


    Life is hard and then we die

    Nou okey dan spoil ik het maar. Het hele verhaal lijkt erop dat ze Bill gaat ontmoeten, maar ze gaat wel naar het concert enzo maar onder het concert komt ze een jongen tegen die ze een paar dagen daarvoor ontmoet had en helemaal verliefd op is. Dan zoenen ze elkaar en dan is het afgelopen :Y). Dus geen obsessieve neukscene's met Bill kaultiz ofzo. Gewoon een 'normale' fanfic waar de jongens eigenlijk zo goed als met rust gelaten worden. Haha :Y)(krul)

    -en volgens mij is dit voor heel veel mensen een afknapper:'D-


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Nou okey dan spoil ik het maar. Het hele verhaal lijkt erop dat ze Bill gaat ontmoeten, maar ze gaat wel naar het concert enzo maar onder het concert komt ze een jongen tegen die ze een paar dagen daarvoor ontmoet had en helemaal verliefd op is. Dan zoenen ze elkaar en dan is het afgelopen :Y). Dus geen obsessieve neukscene's met Bill kaultiz ofzo. Gewoon een 'normale' fanfic waar de jongens eigenlijk zo goed als met rust gelaten worden. Haha :Y)(krul)

    -en volgens mij is dit voor heel veel mensen een afknapper:'D-

    Het is dus een 'fan' fic...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    KirstenSnaps schreef:
    Nou okey dan spoil ik het maar. Het hele verhaal lijkt erop dat ze Bill gaat ontmoeten, maar ze gaat wel naar het concert enzo maar onder het concert komt ze een jongen tegen die ze een paar dagen daarvoor ontmoet had en helemaal verliefd op is. Dan zoenen ze elkaar en dan is het afgelopen :Y). Dus geen obsessieve neukscene's met Bill kaultiz ofzo. Gewoon een 'normale' fanfic waar de jongens eigenlijk zo goed als met rust gelaten worden. Haha :Y)(krul)

    -en volgens mij is dit voor heel veel mensen een afknapper:'D-


    Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten, maar in ieder geval dat niet haha ;D het lijkt zo.. Normaal? ;3