De stelling van vandaag luidt:
Modellen op foto's moeten niet meer bijgewerkt worden
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Modellen op foto's moeten niet meer bijgewerkt worden
[stelling] Modellen op foto's moeten niet meer bijgewerkt worden - Oude Stellingen
-
6 juli 2010 - 0:016 juli 2010 - 0:01
Uuuh.. was dit niet al een stelling van laatst?
Anywho, nog steeds mee eens.Life is hard and then we die
6 juli 2010 - 0:03Alleen bijvoorbeeld puistjes, of de huid. Meer niet
Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!
6 juli 2010 - 0:19als er iets niet goed is mag dat wel, vind ik...
I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.
6 juli 2010 - 1:08Tjaa,hangt ervan af waarvoor.
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.
6 juli 2010 - 10:01PUKKELxDING schreef:
Uuuh.. was dit niet al een stelling van laatst?
Anywho, nog steeds mee eens.you were born original don't die as a copy
6 juli 2010 - 10:02Nu nog een topic van Tara o_o En deze is inderdaad al geweest ;p Maar ach, ik ben 't er wel mee eens in ieder geval
[ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 10:02 ]
"I shut my eyes in order to see.'
6 juli 2010 - 10:07Oneens, ze mogen best bewerkt worden maar niet te erg. Dingen als oneffenheden, oogkleur enzo mogen wel veranderd worden maar het figuur niet.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
6 juli 2010 - 11:20Moedervlekjes ofzo nog wel, maar het lichaam niet.
wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!
6 juli 2010 - 11:21Italie schreef:
Alleen bijvoorbeeld puistjes, of de huid. Meer nietStay calm and be a directioner.
6 juli 2010 - 11:22Springbreak schreef:
Oneens, ze mogen best bewerkt worden maar niet te erg. Dingen als oneffenheden, oogkleur enzo mogen wel veranderd worden maar het figuur niet.6 juli 2010 - 11:226 juli 2010 - 12:21Van mij mogen ze wel bewerkt worden. Maar niet té fel. + het zou ook handig zijn (voor de mensen die zich dan onzeker gaan voelen) om er bv. een klein teken op te zetten, zodat je weet dat de foto bewerkt is.
You’re falling into history.
6 juli 2010 - 12:25Voor de mensen die zich afvragen hoe het kan dat er nu nog een topic door Tara geplaatst word:Y):
We kunnen stellingen in een lijst plaatsen. Deze komen dan onder elkaar te staan in een lijst, aangezien er meerdere suggesties zijn duurt het een poos voor deze misschien geplaatst worden. Vandaar dat er nu nog een topic van Tara tussen staat .Wie du mir, so ich dir.
6 juli 2010 - 12:26Oneens, het is wat het bedrijf wilt en anders krijgen ze weer gezeur van: Iel ik zie rimpels etc. En we zijn het toch al gewend dat ze bewerkt zijn
Today will be Girl's Day party with you~
6 juli 2010 - 12:29100% mee eens:)
die foto's van modellen zijn altijd zoooo fake
want je hebt ook onzekere mensen
en als die altijd op zo'n cover van een tijdschrift perfecte mensen zien staan, ja dan kan het wel zijn dat hun zelfvertrouwen de grond in zakt
ik vind dat ze het niet mogen bewerken want zover ik weet, niemand is perfect, ook al die modellen nietForget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.