• Ik heb al sinds gisteren hoofdpijn. Ik wou naar de dokter gaan, maar die was er niet. Ik heb dus opgezocht in een boek of het migraine zou kunnen zijn, want mijn moeder zou dat het misschien dat wel was. Nu zijn we er dus allebei van overtuigd dat het dat is, maar nu heb ik nog een vraag.

    Hoe lang duurt migraine ongeveer?
    Ik ben het nu wel een beetje heel erg beu, want ik kan héél weinig muziek luisteren zo, en ik ga echt kapot als ik een dag geen muziek hoor.
    Mensen met ervaring die me misschien kunnen helpen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Volgens mij kan zo'n migraine aanval verschillen van tijd [/is iemand die minimaal 4 keer per week hoofdpijn heeft]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    lol mijn ma heeft migraine, en ligt gevloerd op de bank, soms de hele dag, heeft er ook medicijnen voor gekregen anders gaat het bij haar niet over

    Hel schreef:
    lol mijn ma heeft migraine, en ligt gevloerd op de bank, soms de hele dag, heeft er ook medicijnen voor gekregen anders gaat het bij haar niet over


    Ik lig ook al 2 dagen telkens de eerste helft van de dag gevloerd op de bank.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    VivaEspana schreef:
    Volgens mij kan zo'n migraine aanval verschillen van tijd [/is iemand die minimaal 4 keer per week hoofdpijn heeft]


    En is het dan altijd heel erg, of valt het mee?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    En is het dan altijd heel erg, of valt het mee?

    meestal heel erg.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    dat hangt af van persoon tot persoon bij mij duurd het ongeveer 9.5 uur


    Change, the only good thing in this world.

    Hingucker schreef:
    (...)

    En is het dan altijd heel erg, of valt het mee?


    bij mij is het zo erg dat zelfs het geluid van mij eigen ademhaling zeer doet ö


    Change, the only good thing in this world.