• Want ik zag Fernando Torres op zo'n EA game spel ding staan in de Free record shop. En toen moest ik flippen. -domheid- En nu moet ik erom lachen. -lame.- Iemand die dat ook heeft gehad? :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Haha, dan zou ik ook flippen. :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Nee dan space ik em niet hoor, nooit gehad ook.(:

    Dat is... wel overdreven D: hehe


    I live for the applause, you will die for it.

    nederland z'n eerste wedstrijd -,-
    ik was in de supermarkt en via die radio luidspreker ding hoorde ik dat ze een goal hadden ik zo schreeuwen; YEAAAAHHHHHHHHHHHH -iedereen opeens stil- ik dacht van ; kut.

    XD

    Hahaha geweldig x'D Ja, dat heb ik ook weleens, als ik plotseling iets zie waarvan ik gek ben.. :')

    Ik moet ook altijd helemaal flippen en krijsen als ik iets van een voetballer zie in de winkel


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    VIP schreef:
    nederland z'n eerste wedstrijd -,-
    ik was in de supermarkt en via die radio luidspreker ding hoorde ik dat ze een goal hadden ik zo schreeuwen; YEAAAAHHHHHHHHHHHH -iedereen opeens stil- ik dacht van ; kut.

    XD


    Noujá zeg! Dan zou bij ons de hele winkel meedoen! ='D

    Ik zag in Rotterdam toen met Amber en Samira zo'n plaatje van Cristiano Ronaldo en toen moest ik zowat kwijlen haha. En die verkoper keek me omin raar aan haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    VIP schreef:
    nederland z'n eerste wedstrijd -,-
    ik was in de supermarkt en via die radio luidspreker ding hoorde ik dat ze een goal hadden ik zo schreeuwen; YEAAAAHHHHHHHHHHHH -iedereen opeens stil- ik dacht van ; kut.

    XD


    haha dat had ik ook, maar dan met de wedstrijd van afgelopen vrijdag! ik was aan het werk, voor het eerst xD, en toen was de wedstrijd op de radio.. En wij bij die goal vet juichen, ging de bedrijfsleider snel naar de overkant rennen want daar zit een tv zaak, dus ging hij het doelpunt snel bekijken xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Pershoofd schreef:
    Want ik zag Fernando Torres op zo'n EA game spel ding staan in de Free record shop. En toen moest ik flippen. -domheid- En nu moet ik erom lachen. -lame.- Iemand die dat ook heeft gehad? :3

    Hoe was dat gegaan als het Robin van Persie was?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ugh.
    Er hangt een poster van CR in de etalage van de brillenwinkel. En die is tegenover de boekwinkel, waar ik werk.
    Alleen flip ik niet van CR. xd.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    haha ja ksou ook flippe :P


    Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk.

    Als ik Robin op een groot doek ergens zag hangen moet iemand zeker 112 bellen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Laatst liep ik in de Mediamarkt, stond de nieuwe CD van TH aan, ging ik mee staan zingen enzo, haha mensen stonden me zooo raar aan te kijken XD


    -

    Beetje.. raar :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.