• Yes, ik wil een nieuwe iPod kopen vermits mijn mp3 zo goed als kapot is en ik binnenkort op vakantie vertrek. 3 weken in the middle of nowhere waar ze alleen Franse brol draaien is niet echt leuk dus ik moet echt een nieuwe hebben.
    't Probleem is dat ik maar €104 heb en mijn mama en/of papa willen niet bijleggen voor een iPod nano van €139 (€35 is niet veel, maar je kent ouders >< )
    Ik wil geen shuffle, want die zijn kak irritant en lelijk, maar ik wil wel een nieuwe iPod. Iemand enig idee? 't Moet daarom niet van Apple zijn, als 't maar iets iPod achtig is, minsten 500 liedjes op kunnen en niet duurder is dan €105.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 15:57 ]

    gewoon in zo'n media winkel kijken bij de mp3/4 afdeling, meestal is daar wel iets


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ik had een shuffle 2 jaar maar die ging in de wasmachine en is er helaas nooit meer levend uitgekomen...
    toen had ik de ouwe nano van me zus na 2 dagen viel hij en is nooit meer levend van de grond gekomen... (er ree een auto overheen)
    toen had ik me middeleeuwse mp3 uit de kast geplukt 3 dagen later zat hij in mijn jaszak toen het regende hij is er nooit meer levend uitgekomen...
    toen had ik een nieuwe nano uit de mediamark die doet het nu al 4 weken en er is nog niks gebeurt...! (das echt een wonder ik begon al te geloven dat ik een geboren muzieksloper was..)


    #WWED - What Would Emma Do?

    kurohoshi schreef:
    ik had een shuffle 2 jaar maar die ging in de wasmachine en is er helaas nooit meer levend uitgekomen...
    toen had ik de ouwe nano van me zus na 2 dagen viel hij en is nooit meer levend van de grond gekomen... (er ree een auto overheen)
    toen had ik me middeleeuwse mp3 uit de kast geplukt 3 dagen later zat hij in mijn jaszak toen het regende hij is er nooit meer levend uitgekomen...
    toen had ik een nieuwe nano uit de mediamark die doet het nu al 4 weken en er is nog niks gebeurt...! (das echt een wonder ik begon al te geloven dat ik een geboren muzieksloper was..)

    Leuk, maar daar help je mij niet echt verder mee? ;D

    sorry....
    je kan van die andere kopen die erop lijken...
    die zijn goedkoper
    en mijn punt was btw da een shuffle zo slecht nog nie is hij dee het 2 jaar das in mijn geval heel lang...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik wil ook graag een Ipod, maar vind ze te duur.. zeker voor mij. Ik laat echt alles uit m'n handen vallen en dan is ie er zo geweest.
    Maar als je echt een Ipod wilt, zou ik gewoon afwachten.. Want anders koop je iets en dan.. tjaa, is het eigenlijk niet dat wat je wilt. Misschien kan je intussen tijd iemand zijn mp3 lenen ofzo?
    Of nog eens heel lief in je moeders/vaders ogen kijken, haha.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 16:50 ]

    Steel dat geld wat je nog nodig hebt :9~
    Ofnee, doe maar niet. Ga anders wat klusjes doen in het huis om dat geld te verdienen? :'D


    -

    Die dingen zijn toch nu al lager dan 100 euro? Er bestaan vast wel hele goede mp3's die minder duur zijn dan 105 euro.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Waarom een iPod van 150 als je toch weet dat ze over een jaar met veel luisteren (minstens 12 uur per dag) toch a helemaal verbruikt zijn?

    Ik heb er een paar weken 1 bij de Bart Smit gekocht voor 35 euro, heb hem een paar keer laten vallen op een steen op straat en hij is nog niet kapot xD

    Psychic schreef:
    Die dingen zijn toch nu al lager dan 100 euro? Er bestaan vast wel hele goede mp3's die minder duur zijn dan 105 euro.


    .


    Food.

    Ik heb een goede mp3 van 60 euro, met ongeveer 4 mb erop. Hij werkt goed. :3


    SLOAN.

    Psychic schreef:
    Die dingen zijn toch nu al lager dan 100 euro? Er bestaan vast wel hele goede mp3's die minder duur zijn dan 105 euro.

    Ja, daarom zoek ik dus ook voorbeelden. Want de enige die ik vind zijn €139, en dat is de laagste prijs die ertussen staat.

    Footballeur schreef:
    Ik heb een goede mp3 van 60 euro, met ongeveer 4 mb erop. Hij werkt goed. :3

    Heb jij genoeg aan 1 liedje? D:

    Ik blijf voorlopig nog even trouw aan die ouderwetse mp3.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Van Philips heb ik een mp4. Euh, voor 40 euro had je eentje met 2 gig, maar nu is die prijs al verlaagd.
    Je kan er muziek opzetten, foto's en filmpjes.


    Your make-up is terrible

    Je moet écht eens bij de media markt gaan kijken :o Ipods voor de hele wereldbevolking bevinden zich daar :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.