• Eerlijk gezegd weet ik niet of 't gaat pijn doen.
    Nou, ik ga vanavond voor de eerste keer mijn benen laten harsen, maar ik weet niet of 't echt veel pijn doet of niet. De reden waarom ik ze laat harsen is omdat ik, als ik ze scheer, meteen erna weer stoppeltjes krijg en dan om de 2 dagen zou moeten scheren en dat is niet handig als je op vakantie gaan.
    Maar goed, weet iemand of harsen onnoemelijk veel pijn doet, valt 't mee of voel je er bar weinig van?

    Doet geen pijn!
    Althans als je al 2 strips hebt gedaan is je been gewoon al zo hard verdoofd dat je de rest niks voelt :'3
    Weet niet of dat nou wel zo slim was om te zeggen maar oke.
    Succes ermee


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    De eerste, en ook meteen de laatste keer dat ik dat deed, werd mijn vel van mijn been er een beetje afgetrokken...maar dat kwam omdat die strips niet goed waren maar ik ga het geen tweede keer doen
    hell no !!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    KiimmBiatch schreef:
    De eerste, en ook meteen de laatste keer dat ik dat deed, werd mijn vel van mijn been er een beetje afgetrokken...maar dat kwam omdat die strips niet goed waren maar ik ga het geen tweede keer doen
    hell no !!
    Dat geeft haar echt wel goede moed :'D

    Ik laat het al twee jaar doen en zoiets is nog nooit gebeurd. No worrys c:


    Only losers can act the way you do

    Starwarsdude schreef:
    De eerste keer doet het wel pijn -zeker als je altijd hebt geschoren-, maar je moet gewoon even doorbijten en het blijven laten doen. Dan ga je er zoveel plezier van hebben: haar dat pas na heel lange tijd terugkomt, gladde benen...

    De eerste keren zijn pijnlijk -zoals ik al zei-, maar hoe meer je het laat doen, hoe minder pijnlijk het wordt. Het blijft altijd nog wel pijnlijk, maar niet meer zo pijnlijk als de eerste keer. _O_

    Oh ja, benen doen het minst pijn van al. Oksels doen zelfs meer pijn dan de bikinilijn :Y)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oh god. Ik ben gisteren geweest en 't deed dus echt pijn -misschien omdat 't de eerste keer was?- maar goed, die dat mijn benen gedaan heeft, heeft iets te hard getrokken in mijn knieholte. Met als gevolg dat ik een kleine bloeduitstorting gehad heb.

    Benen vallen wel mee ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."