• ik heb vndaag samen met mn tweelingzus, de badkmaer moet kuisen, de gang, mn ouders hun kamer en de kamer vn mn broer die nu op reis is:o
    Mn andere broer heeft juist níets moeten doen!
    Mn broers moeten bna nooit iets doen!

    En dn durven ze soms nog te beweren dat ik lui bn!:o

    Bij mn grootmoeder ook, ze geeft een feest en wij kunnen daar drie dagen gaan opruimen, terwijl de rest van de familie niets moet deon.
    Was er op het feest brood te kort vroeg ze aan mn neven of die brood wilde kope, maar dat woude ze niet, zegt mn nicht dat ze het wel zal gaan doen, dan hoeft et ineens niet, en dan roept ze mij en mn tweelingzus om te zeggen dat wij brood moetn halen ö

    Mn andere oma denkt trouwens dat ik niet moet gaan studeren omdat dat toch nutteloos is....

    Nja heb nu herexaam (wat trouwens volgende week woensdag is) omdat ik tijdens school het niet mr zag zitten en niet wilde studeren, wel nu moet ik nog steeds veel doen, en mn moeder dreigt ermee, dat als ik blijf zitten, ik school zelf kan betalen:o
    Maar toen mn broer zijn jaar -weliswaar aan de universiteit- moest ovr doen heeft ze er nooit overgeklaagd!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ja da tis bij mij ook zo
    en wat is hun reden tjaa je bent een meisje


    I go wherever you will go..

    Ik moet áltijd afwassen en stofzuigen
    omdat ik de oudste ben O___o.
    Maar idd, de reden is dat je een meisje bent ö..


    I don't need words to feel those lips.

    arme :( kan je het nie gewoon tege ze zegge hoe jeje voelt:( ?

    ja da tis bij mij ook zo
    en wat is hun reden tjaa je bent een meisje

    uh:o

    niet dat ik de oudste bne wnt i ken mn tweelingzus zijn juist de jongste o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    het is echt niet eerlijk
    mijn broertje hoeft niks te doen
    en als mijn stiefpa zijn kinderen er izjn hoeven die soms af te wassen en dan zeggen ze ook nog dat ze niet weten hoe het moetÖ
    (maar verder hou ik van je hoor anne;))


    I go wherever you will go..

    Ik hoef niets te doen, alleen mijn kamer >< en dat is de helft van het werk in huis ><
    Maar als ik een of andere gemene stiefmoeder/vader krijg doe ik toch niets, dan ga ik zielig doen bij mijn vader/moeder ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik hoef niets te doen, alleen mijn kamer >< en dat is de helft van het werk in huis ><
    Maar als ik een of andere gemene stiefmoeder/vader krijg doe ik toch niets, dan ga ik zielig doen bij mijn vader/moeder ><

    Nja dit zijn gwn mn ouders, dusjha :/
    nja enn mn ouders geven de kat meestal tog meer aandacht dn hun kindere :/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jaah by mij ook zo
    mijn zusje en broertje doen niks
    als ik vraga wil je dat doen?
    zeggen ze nee of doe het zelf of je bent mn moeder niet x'(


    never lose the ability to see beauty in the little things

    het is echt niet eerlijk
    mijn broertje hoeft niks te doen
    en als mijn stiefpa zijn kinderen er izjn hoeven die soms af te wassen en dan zeggen ze ook nog dat ze niet weten hoe het moetÖ
    (maar verder hou ik van je hoor anne;))
    Ik wou dat ik een zus zoals jij Had Rianne =D


    never lose the ability to see beauty in the little things