• Ha, mijn moeder heeft dus nu een nieuw huis en mijn kamer is vet leuk en blabla. Ik heb gewoon een fucking inloopkast -ja wordt jaloers- en ik heb dus uitgevonden dat ik uit mijn raam kan klimmen.
    Als ik dat doe kom ik op een plat gedeelte dak uit, en aangezien die in de zon ligt is het 's avonds superlekker om daar nog even te zitten en te schrijven ofzo. De zon schijnt dan precies tussen 2 andere huizen heen. En als het koud wordt neem ik gewoon een deken mee.

    Dat wordt echt mijn nieuwe inspiratieplek haha. Mijn moeder is het er niet mee eens omdat ze bang is dat het dak doorzakt maargoed dat gebeurt toch niet want het is heel stevig :'D
    En nu ben ik blij omdat ik eindelijk een plekje voor mezelf heb. Echt zo'n plekje wat je normaal in films ziet haha (krul)

    Damn, ik hou van dit huis
    :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dat had ik ook in mijn voringe huis :'D. Alleen kijken mensen je wel vreemd aan hoor xd Het was ook mijn inspiratie plek alleen hebben we er maar 3 jaar gewoont.. (huil)
    Oh, en in dit huis heb ik ook een inloopkast (puh) ;D


    She said: I gotta find out for myself

    /jaloers
    Ik heb dat ook, zo'n plat stuk dak vlak onder mijn raam waar ik ook tegen de zin van mijn ouders in op ga zitten. Alleen balen dat er steentjes liggen ...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is lekker :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh dat klinkt wel lekker chill ^^
    En waarom wil iedereen altijd dat je jaloers word als ze zeggen dat ze een inloopkast hebben, boeit mij dat :'D


    -

    AvrilTomxMii schreef:
    dat had ik ook in mijn voringe huis :'D. Alleen kijken mensen je wel vreemd aan hoor xd Het was ook mijn inspiratie plek alleen hebben we er maar 3 jaar gewoont.. (huil)
    Oh, en in dit huis heb ik ook een inloopkast (puh) ;D

    Jammer dat je het nu niet meer hebt dan ö
    & daar heb ik gewoon schijt aan haha :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fijn voor je dat het dan toch nog is goedgekomen met je huis, aangezien je er zo tegenop zag :') En ik ben jaloers op jou inloopkast junge. En heb je je muur nou nog met die zonsondergang-foto bekleed? (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    Fijn voor je dat het dan toch nog is goedgekomen met je huis, aangezien je er zo tegenop zag :') En ik ben jaloers op jou inloopkast junge. En heb je je muur nou nog met die zonsondergang-foto bekleed? (krul)

    Ja daar ben ik ook blij om (:
    Nee die moet ik nog kopen. Er staat nu alleen een bed & een bureau zonder stoel haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben jaloers op jouw dak :9~

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 22:28 ]


    Only losers can act the way you do

    omg dat wil ik ook :3
    - al hebben wij een heel groot balkon waar ik altijd zit lol :') maar dat is wel iets anders

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 19:58 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Jaloers :9~:9~

    Oeeee nice :9~
    Ik kom wel eens bij jou langs dan haha xd.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    IK ben jaloers ;o!
    Kun je geen foto's plaatsen (krul)?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Z'n plek is echt geweldig. Al heb ik dat niet. Stiekem ben ik dan ook een beetje jaloers.

    Haha ik ben jaloers. Al heb ik dat ook maar ik kom mijn raam niet meer in als ik er uit ben. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben jaloers op jouw dak én inloopkast!
    Maar zo'n inspiratieplek moet wel super chill zijn (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg