• Ik ga volgende zomer vakantiewerk doen =D en ik denk er inderdaad nu al aan wat ik zal gaan doen. Doet er iemand vakantiewerk ? en zoja wat ? of voor diegene die het niet doen : wat zouden jullie graag doen ? :Y)

    mss krijg ik zo wat ideeën ;P

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 19:08 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik werk bij de HEMA, dat vind ik altijd leuk om te doen :)

    Ik werk bij de Videotheek..
    (A)

    Ik werk nu bij een boer, maar ik vind het kut. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk in een pizzeria werken (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga misschien (als ik aangenomen word), werken bij een schoonmaakbedrijf. (:

    ik ga deze zomer eten opscheppen voor oude mensen :Y)


    She said: I gotta find out for myself

    Ik was af :Y)
    Maar dat is niet per se een vakantiebaantje, want ik ga er geloof ik ook mee door na de vakantie :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga waarschijnlijk bij de Manfield werken. (een schoenenwinkel)

    Maar volgend jaar wil ik iets uitdagenders, werken in een asiel, dierentuin of opvangtehuis bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 19:48 ]


    Hope goes lost but never dies.

    ik geef dansles :)


    Change, the only good thing in this world.

    'k werk in een distributiecentrum van de colruyt enzo :'D.
    Misschien moet je postbode worden? Vroeg opstaan, maar wel een hele middag vrij ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik werk bij de albert heijn. ;D

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 19:57 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Marshmellow schreef:
    'k werk in een distributiecentrum van de colruyt enzo :'D.
    Misschien moet je postbode worden? Vroeg opstaan, maar wel een hele middag vrij ^^.



    ooh lijkt me leuk (dat postbode) maar ik moet alleen zaterdag en woensdag 3 uren dansles geven/werken dus denk ik dat ik blijf waar ik ben


    Change, the only good thing in this world.

    Ik doe niets. Maar er zijn vaak winkels die mensen vragen.

    Ik bezorg op woensdag ongeveer 280 Kranten
    & 3 a 4 x in de week laat ik de hond uit van iemand :) echt een schat van een hond dus ik klaag niet
    Ik verdien met die 2 baantjes genoeg, dat ik er eigenlijk niks bij hoef, maar ik heb ook een solicitatie openstaan bij een kleding winkel, allee nog wachten op antwoord.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 21:58 ]


    Vampire Heart.