• Ik kwam vandaag terug uit Turkije, het was daar echt vet leuk! We vertrokken zondag morgen om 04:00 met het vliegtuig naar Turkije en rond elf uur waren in het hotel. Ik heb vooral op het strand gezond en eigenlijk niet veel meer haha. Maandag hadden we een hamam genomen, maar dan kregen we er nog een sauna, turks stoombad, jacuzzi, modderbad bij. Nouja, eerst kregen we dus dat in die volgorde en daarna werden we gescrubt en daarna kregen we een soort schuimmassage. Er lag wel een meter schuim op me, hihi. Nouja, daarna kregen we een gewone massage en ik kreeg nog een masker.
    En voor de rest hebben we alleen maar op het strand gelegen, vet lui dus. Die obers waren echt vet aardig, we kregen ook steeds een tafel als alles al vol zat.. En eentje vroeg me mee uit naar de disco, maar daar had ik geen zin in, mijn ouders vonden het ook geen goed idee. Ik kreeg ook een bloemetje van een ober en van de barman kreeg ik heel veel cocktails en rum-cola.. De barman was ook diegene die me mee uitvroeg..

    Und, hoe was jullie week?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ben in de meivakantie naar Turkije geweest, en inderdaad die mensen zijn er heel aardig. ik vond het zelfs jammer om weer terug naar Nederland te gaan.
    Maar uitgaan met een vreemde had ik ook niet toegestemd,. je weet immers niet wat daar allemaal rond loopt.
    Maar wij gaan zeker terug naar Turkije :D

    Ik wil ook naar Turkije..

    dammm ik wil ook gaan :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik ga de 29 juli (:


    we've only said goodbye with words

    Hoe oud was die barman?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    VivaEspana schreef:
    Hoe oud was die barman?

    Achttien, haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Turkije is leuk. En geloof me, echt heel veel van die Turkse jongens zijn zo haha. Ik vind ze altijd vet schattig. Ik kreeg vorige zomer constant coctails van zo'n dude, echt heel lief :'D

    En naar een Hamam gaan is ook veeeeet lekker :9~

    Nou wil ik ook naar Turkije terug :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik in augustus naar Turkije _O_


    Only losers can act the way you do

    Ja ik kreeg ook de nodige aandacht van een Turk een paar jaar terug. Niet dat ik er zo van gediend was want ik ontliep die gast telkens =='
    But yeah, Turkije is een gaaf land om je vakantie te vieren. Ik zat even voor Bodrum aan zee. Eén van mijn mooiste vakanties ooit.


    No growth of the heart is ever a waste