• The soccer sisters
    De stiefzusjes Queens zijn niet de makkelijkste pubers van allemaal. Op een dag gaan ze met school naar een sportveld waar bekenden voetballers trainen. Aangezien de zusjes geen zin hebben in deze excursie maar toch mee moeten, besluiten ze de boel te gaan saboteren. Dat gaat goed, totdat hun straf komt:

    Een maand lang mee trainen met de voetballers,

    maar of dat nu wel zo’n succes word.



    ROLLEN:

    1.stiefzusje: PRESIDENT
    2.stiefzusje: S0UNDTRACK
    3.stiefzusje: VivaEspana
    4.dochter van de coach:
    5.bedenk zelf een rol.




    Het voetbalteam:
    ~Cristiano Ronaldo
    ~Robin van Persie
    ~Rafael van der vaart
    ~Fernando van der vaart
    ~Ibrahim Afellay
    ~Fernando Torres
    ~David Villa
    ~Maarten Stekelenburg
    ~Ricardo kaka
    ~Iker Casillas
    ~Eljero Elia

    INVULLEN:
    Volledige naam:
    leeftijd:
    karakter:
    crush/relatie: zoja op/met wie?
    uiterlijke beschrijving + foto:
    klein tekstje over jezelf:

    (vriendinnen van voetballers hebben geen grote rol)

    Tips, reacties, commentaar is altijd welkom!



    PROLOOG STAAT ONLINE!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 15:50 ]

    lieffie, wat moet je invullen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    S0UNDTRACK schreef:
    lieffie, wat moet je invullen?


    komt eraan een momentje :D

    Verloofde van Cristiano Ronaldo + dochter van de coach
    Volledige naam: Cristine Rose Meraz
    leeftijd: 19
    karakter:Cristine is een erg creatieve en aardige meid en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze is hoopvol en grappig, maar heeft wel wat agressie problemen. Als ze boos word is ze ook écht boos. Ze heeft een sterk uitgesproken mening en laat zich niet makkelijk van haar stuk brengen. Ze is niet zo heel erg dol op aandacht, maar zo af en toe vind ze het ook wel leuk. Cristine denkt altijd goed na over de dingen die ze zegt.
    crush/relatie: zoja op/met wie? Verloofd met Cristiano Ronaldo
    uiterlijke beschrijving + foto: Klik
    Cristine, bijna 19 jaar, valt erg op met haar prachtige gekrulde bruine lokken en haar hazelnoot bruine ogen. Soms stijlt ze haar haar. De vorm van haar gezicht laat haar jukbeenderen goed uitkomen en met haar volle lippen vormt dat een prachtig geheel. Ze is ongeveer 1,75 m lang. Haar huid is altijd licht gebruind en ze heeft een prachtig slank figuur, waar vele jaloers op zijn. Ze laat haar prachtige benen dan ook graag zien.
    klein tekstje over jezelf:
    Hallo mijn naam is Cristine Rose Meraz, en ik ben de dochter van de coach. Mijn vader is een hardwerkende man, en hij is erg gesteld op zijn spelers. Ik ga veel met het team om, en voel me echt bij ze thuis. Ik heb al een tijdje een relatie met Cristiano Ronaldo, en ik vind het dan ook erg leuk om bij het team te zijn. Mijn hobbies zijn voetballen, skateboarden en surfen. Verder heb ik niet veel over mezelf te vertellen, dus adios Amigo.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 14:05 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vriendin David Villa + Goede vrienden met het Team
    Volledige naam: Elena Rios
    leeftijd: 23
    karakter: Elena is een vrolijk type. Ze is altijd vrolijk maar kan erg ondeugend zijn. Elena heeft een hart van goud en zou nooit iemand met opzet pijn doen. Haar vrienden zijn alles voor haar, haar vrienden waren er namelijk om haar te troosten toen ze beide haar ouders verloor in een ongeluk toen ze 18 was. Ze zou voor haar vrienden door het vuur gaan en ze betekenen ook alles voor haar. Ze is erg sportief en altijd wel in voor een potje voetbal. Elena is een creatief iemand ze tekent en schildert veel en ontwerpt ook logo’s voor clubs. Toch is ze iemand die niet al te veel vertrouwen heeft in mensen, ze legt niet snel nauwe banden met mensen en houd het graag bij de vrienden die ze nu al heeft. Elena is erg betrouwbaar en mensen die haar al langer kennen vertellen al hun problemen aan haar. Ze is iemand die goed kan functioneren in een groot gezelschap maar heeft ook haar eigen rust nodig.
    crush/relatie: zoja op/met wie? Relatie met David Villa
    uiterlijke beschrijving + foto klik Elena is een meisje met mooi half stijl en half slag haar die haar ogen mooi laten uitkomen. Haar ogen zijn grijs groen achtig in een mooie amandel achtige vorm met mooie lange wimpers. Ze heeft volle lippen met een mooie natuurlijke kleur en hagel witte tanden. Elena is een lang meisje van ongeveer 1.80 met een slank, zandloper figuur. Ze heeft een sportief lichaam dat ze maar al te graag showed.
    klein tekstje over jezelf:
    Hallo mijn naam is Elena Rios en ik ben 23 jaar oud. Ik woon in Spanje met mijn Vriend die een hardwerkende voetbal speler is, zijn naam is David Villa. Ik zou mij zelf kunnen beschrijven als Sportief. Ik sport veel en ga vaak mee naar voetbal wedstrijden. Ik heb een kleine husky pup wolf Zijn naam is Wolf en ik heb hem al sinds zijn geboorte. Ik heb een verslaving voor Muziek en horror films. Ik neem mijn Ipod overal mee naar toe want zonder muziek over leef ik het niet. Ik ben goede vrienden met de jongens uit het team.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 13:58 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Stiefzusje.
    Volledige naam: Kim Mary Queens.
    Leeftijd: 19 jaar [?]
    Karakter: Vriendelijk, lief, behulpzaam, slim, creatief, optimistisch, geconcentreerd, charmant, overbezorgd over haar vrienden en familie, onsportief, diervriendelijk, vrolijk.
    crush/relatie: Crush op Rafael van der Vaart.
    Uiterlijke beschrijving + foto: Kim heeft een licht getinte huid die mooi past bij haar chocoladebruine ogen en haar karamel bruine haar. Kim heeft lichtroze volle lippen die behoorlijk opvallen. Verder is Kim erg klein gebouwd en heeft een ze een slank tot mager postuur. Kim is het meisje waar elke jongen onderhand van droomt.
    Klein tekstje over jezelf: Kim is een mooie meid die je niet snel vergeet als je haar gezien hebt. Vriendelijk, lief, behulpzaam, slim, creatief, optimistisch, geconcentreerd, charmant, overbezorgd over haar vrienden en familie, onsportief, diervriendelijk en vrolijk. Kim houd erg veel van dieren en weet er ook al aardig wat kennis van af. Kim is een vrolijk meid die veel om haar stiefzusje geeft. Alleen heeft Kim wel een grote hekel aan sport.


    Ik wil deze rol echt heel graag. Als ik hem niet krijg, zou je dan misschien kunnen kijken of een andere rol nog kan?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 13:48 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Dochter Spaanse coach
    Volledige naam: Sandra Michaela Martinez
    leeftijd: 19 jaar
    karakter:Sandra is aardig en kan goed omgaan met stress. Sandra heeft gewerkt als model voor een poosje. Sandra kan goed vrienden maken, en is zeker niet nep. Sandra is best wel heel erg slim en kan snel denken. Ze is ook best wel een betweter, maar dat houdt ze achter haar. Zodat niet iedereen erachter komt. Sandra is wel beleefd tegen andere mensen en ze kan goed met kinderen omgaan. Sandra wil later heel graag voetballer worden, en daar doet ze ook alles voor. Ze wil de eerste vrouw zijn die het mannelijke team haalt. Sandra heeft gewerkt in een bejaardentehuis en daar heeft ze veel dingen geleerd.
    uiterlijke beschrijving + foto: Sandra heeft lang bruin haar en donker blauwe ogen. Ze draagt vaak een haarband en een jurkje. Ze houdt van hoge hakken maar die draagt ze bijna nooit. Sandra heeft iets met bloemen en draagt ook veel bloemen in haar kleding en haren. Sandra is niet zo lang, ongeveer 1.68 lang en is wel slank gebouwd.
    crush/relatie: Sandra is verliefd op Fernando Torres, maar ze is bang dat haar vader het niet goed gaat vinden dat ze met iemand gaat die 7 jaar ouders is dan zij zelf. Maar is gewoon heel verliefd.
    klein tekstje over jezelf: Sandra heeft geen leuke jeugd gehad. Haar moeder isverdronken wanneer ze in een rivier reden met de auto. Gelukkig was Sandra daar niet bij, ze was op dat moment bij haar grootouders. Haar grootouders hebben haar en haar vader sinds toen opgevoed. Sandra heeft van haar oma piano leren spelen en van haar opa heeft ze mondharmonica leren spelen. En ze doet dat nog steeds. Sandra heeft op haar 14de verjaardag kreeg ze van haar vader een fotocamera en ze was er gelijk verliefd op. Ze maakte overal foto's van en dat doet ze nog steeds. Ze heeft respect voor haar vader die het Spaanse team traint. Ze is goede vrienden met het Spaanse team en gaat vaak stappen met teamleden van haar leeftijd.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 13:50 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sista offcourse;d
    Volledige naam: Rosalie Amy
    leeftijd: achttien
    karakter: Rosalie is een drukke maar een buitegewoon slimme meid. Rosalie houdt er van om lekker los te gaan en haar problemen te vergeten. Rosalie houdt heel erg van feesten en tot lang weg blijven, Rosalie is wel een echte player. de duikt na elk feest wel met iemand anders in bed en het maakt haar niks uit of iemand haar een slet is. Rosalie is wel een verschrikkelijke bijdehandte en vooral ook erg eigenwijs. Rosalie doet wat ze wilt en laat zich niet tegen houden, vooral niet door haar ouders. Rosalie heeft het talent om in de problemen te komen, ze heeft vaak ruzies en soms is het al zo ver gegaan dat ze zelf heeft moeten vechten. Rosalie is zeker niet bang om in een gevecht te komen, Rosalie trekt vaak haar mond open en is zeker niet bang om een klap uit te delen.
    crush/relatie: ja, op Ibrahim Afellay
    uiterlijke beschrijving + foto: Rosalie heeft blond gekrul haar wat meestal wild zit. ze draagt graag opvallende make-up, ze is 1.70 dus niet zolang voor een 18 jarig meisje.
    klein tekstje over jezelf:
    ik ben dus Rosalie Amy, maar ik wordt door eigenlijk iedereen Rosalie of Rose genoemd. ik ben net achttien geworden en geniet nu al van het vrije leven. de mensen noemen mij een feestbeest en iemand die contstant los gaat, dat is ook wel weer waar. maar ik heb natuurlijk zo mijn serieuze moment, chagerijnig? nee zo zie je mij nooit. ik ben een vroege vogel, ik ga graag in de ochtend met de hond wandelen of joggen. mensen zeggen dat ik goed gitaar kan spelen en dat ik daar echt wat mee moet gaan doen. maar dat laat me koud, ik wil geen plichten hebben. nee mijn leven is nog niet voorspeld, ik wil kunnen feesten en doen wat ik wil. dat is dus zo'n beetje wie ik ben en hoe ik doe. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 13:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige naam: Mia Zoë Queens.
    leeftijd: 18
    karakter: Lui, zeurderig en verwend met een groot ego. Natuurlijk wel aardig voor vrienden en echt een schat voor haar familie.
    crush/relatie: zoja op/met wie? Nee, want ze heeft een schijthekel aan voetballers.
    uiterlijke beschrijving + foto: Mia heeft lang, donkerblond haar met lichtblonde highlights. Ze is lang en slank met natuurlijke, vrouwelijke vormen en zeegroene ogen.
    klein tekstje over jezelf: Mia heeft een hekel aan nogal veel dingen. Ze haat het als ze wakker wordt en er dan van die lijntjes op haar gezicht zitten van het laken. Ook haat ze het als haar vingers rimpelig zijn van het warme water. Eigenlijk heeft ze maar één interesse, zingen. Het probleem is, ze bakt er niets van. Zelf vind ze het prachtig, en omdat ze uit een stinkend rijke familie komt, zegt iedereen maar tegen haar dat ze inderdaad mooi kan zingen, omdat ze haar graag tevreden willen houden. Ook gaat Mia vaak uit en heeft ze bij wijze van spreken bijna iedere week een ander vriendje.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 14:02 ]


    everything, in time

    Vriendin van Eljero Elia

    Volledige naam: Samira el Guaje
    leeftijd: 20
    karakter: Samira is aardig, Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze is hoopvol en grappig, maar heeft wel wat agressie problemen. Als ze boos word is ze ook écht boos.
    crush/relatie: zoja op/met wie? Relatie met Eljero Elia
    uiterlijke beschrijving + foto: Klik
    klein tekstje over jezelf:
    Hoi ik ben Samira El Guaje. Ja ik weet het, het betekent het jochie. Dat is trouwens ook de sexy bijnaam van David Villa. Hij heeft die bijnaam gekregen, omdat hij vroeger een relatie had met mij maar dat werkte niet. Nu heb ik een relatie met Eljero Elia, de aanvaller van het Nederlandse elftal en dat bevalt me wel. Ik ben 20 jaar en mijn hobby's zijn chillen met het Nederlandse elftal, hun zijn echt grappig, Vals zingen op straat en shoppen met Cristine, de verloofde Cristiano Ronaldo. We zijn beste vriendinnen.
    Dat was het wel zo'n beetje, ik ga weer.
    Adios amigo.:9~

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 14:13 ]


    Smiling but close to tears.

    Vriendin Maarten Stekelenburg :9~

    Volledige naam: Claire Dewitt
    leeftijd: 25
    karakter: Outgoing, gek op praten, gek op Maarten en een goeie vriendin van de spelers. Ze is ook een echte regelnicht.
    crush/relatie: zoja op/met wie?: Maarten Stekelenburg:Y)
    uiterlijke beschrijving + foto: Hier en hier!
    klein tekstje over jezelf:
    Claire zit bij de organisatoren van Ajax en hier heeft ze dan ook haar huidige vriend Maarten Stekelenburg ontmoet. Ze is een vrolijke meid met een goed gevoel voor regelen en organiseren en ze kletst je de oren van het hoofd. Omdat ze in de organisatie zit, kent ze veel spelers. Wel is ze soms wat nieuwsgierig, en dat kan niet iedereen waarderen.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 14:15 ]

    YES! Echt ontzettend bedankt voor de rol!
    <3


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    dochter van coach
    Volledige naam:Michelle (ik weet niet wie de coach is)
    leeftijd:19 jaar
    karakter:michelle lief, eigenwijs, slimm, sportief als ze iets wil dan gaat ze er ook echt voor en zet haar zinnen op dat en niks anders.
    crush/relatie: zoja op/met wie? nee die heeft ze niet je mag wel iemand kiezen als je wilt
    uiterlijke beschrijving + foto: michelle heeft een beetje getinte huid en heeft mooie bruine haren. michellle 1 [michelle2 zijn dezelfde maar ander foto
    klein tekstje over jezelf:michelle is heel lief maar ook best eigenwijs, ze is heel sportief en houd heel erg van voetballen, ze mag soms wel eens meedoen en dat vind ze dan helemaal geweldig. Michelle voetbalt zelf ook op hoog niveau bij een vrouwenvoetbalteam en is daar topscoarder. Verder geeft ze veel om haar vader en doet ook veel met hem ze kan ook goed met hem praten maar dat gaat dan meestal over voetbal. Ze is ook best populair bij de jongens ze vinden haar vaak sexy ze heeft een heel sportief lijf en een sgattig hoofdje.

    wil je zegen als ik rol heb ik hoop het wel ik wil ook best zusje van iemand zijn

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 20:44 ]


    Be yourself, before you forget who that is.