• Oké, kan een lang verhaal worden.

    Waarschijnlijk zullen hier al wel een aantal mensen weten dat mijn vader is overleden, zo'n vijf jaar geleden. Ik heb het al jaren volgehouden dat alles goed gaat en dat ik het verwerkt heb. Nou, mooi niet dus. Vandaag keek ik een euthanasie-programma. Niet dat mijn vader euthanasie heeft gehad maar oké. Het zette me behoorlijk aan het denken. Ik zag weer allemaal mensen die in ziekenhuizen lagen, kaal van de chemokuren. Ik werd er best wel een beetje stil van en dacht weer terug aan hoe mijn vader toen der tijd in het ziekenhuis lag. Ik was weer opnieuw gebroken en bleef maar flash backs krijgen. Ik zit er over na te denken om terug naar het oude ziekenhuis te gaan en daar om documenten te vragen -wat ze niet zomaar mogen geven, maar het proberen is het wel waard- en te vragen wat er nou précies is gebeurd en hoe en wat. Ik wil ook nog terug naar zijn oude kamer waar hij heeft gelegen. Ik zit nog met best veel vragen -die waarschijnlijk alleen mijn vader kan beantwoorden maar daar heb ik nu niks aan- en ik wil toch echt dat die eens beantwoord worden. Ik denk ook dat ik daar mee meer rust zal krijgen en het verleden los kan laten.
    Maar ergens ben ik toch bang, dat áls ik daar ben geweest en antwoord op mijn vragen heb gekregen dat ik nóg verder wegzak..
    Wat zouden jullie doen?


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, soms is een vraag beter dan een antwoord. Ik kan geen advies geven omdat ik nooit met de dood van iemand die me dierbaar was te maken heb gehad. Ik vrees dat je dit alleen moet volbrengen. In elk geval, heel veel sterkte en 'succes', voor zover mogelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Ja, soms is een vraag beter dan een antwoord. Ik kan geen advies geven omdat ik nooit met de dood van iemand die me dierbaar was te maken heb gehad. Ik vrees dat je dit alleen moet volbrengen. In elk geval, heel veel sterkte en 'succes', voor zover mogelijk.

    Ja inderdaad, daarom weet ik dus niet zeker óf ik wel antwoorden wil --.


    your eyes are like stars in the night.

    Antwoorden kunnen helpen. Als je weet dat de vragen er voor zorgen dat je het niet verder kunt verwerken, dan moet je het doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Najaaaa het is echt erg dat je 1 van je ouders verliest...

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 13:13 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Waarschijnlijk àls je die antwoorden krijgt, gaat het wel even moeilijk voor je worden. Maar ik denk dat het goed voor je zal zijn als je niet meer met onbeantwoorde vragen zit en alles rond de dood van je vader op een rijtje zet. Het kan nog moeilijk worden, maar doorzetten is belangrijk! Ik hoop dat je de antwoorden krijgt die je nodig hebt.


    All was well.

    Ehmm
    Kwniee eigenlijk

    Ehh
    Ik zeg dit maar: Je hebt geen antwoord van mij, maar ik hoop dat je jou antwoord zal vinden ;)

    Misschien als je eindelijk antwoorden hebt op die vragen, dat je idd meer rust zal hebben met het verleden. Maar nu zit je er ook mee? & proberen kan nooit kwaad. Ik wens je veel succes en probeer de goeie keuze te maken ^^


    Don't be a drag, just be a queen.

    Misschien kan je eerst naar de kamer gaan waar je vader heeft gelegen, en dan kijken of je die documenten nog wel wil?

    Het slaat misschien nergens op, maar zo zou ik het doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    JBM schreef:
    Waarschijnlijk àls je die antwoorden krijgt, gaat het wel even moeilijk voor je worden. Maar ik denk dat het goed voor je zal zijn als je niet meer met onbeantwoorde vragen zit en alles rond de dood van je vader op een rijtje zet. Het kan nog moeilijk worden, maar doorzetten is belangrijk! Ik hoop dat je de antwoorden krijgt die je nodig hebt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet niet wat voor een persoon je bent maar ik denk dat het twee gevolgen kan hebben:
    Of doordat je de antwoorden op de vragen hebt, blijf je eraan denken omdat je je weer verdiept hebt. Of je bent eindelijk tevreden omdat je de antwoorden hebt en kunt het laten gaan.
    Ik kan je eerlijk gezegd geen advies geven omdat ik nooit een vergelijkbare situatie heb meegemaakt maar ik wens je sterkte!


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik ben mijn vader ook verloren, afgelopen zaterdag was dat 2 jaar geleden, en ik weet precies hoe je je voelt. Ik zit ook met enorm veel vragen & ik zal er nooit achter kunnen komen, want het is in Spanje gebeurd & daar is hij ook overleden. Ik zal dus nooit precies weten wat er gebeurd is, alhoewel ik dat wel zou willen.

    Natuurlijk is het moeilijk op dat moment, dat kan ik me ook voorstellen. Maar je moet je niet laten overhalen door de mensen hier op Quizlet of waar dan ook. Het is een grote stap die je maakt want soms wil je de waarheid niet onder ogen zien & soms wil je het niet omdat je het niet aankan.

    Luister daarom alleen & enkel naar jezelf en laat anderen niet voor je beslissen, tenzij je dat liever hebt. Het is jouw keus & er zitten voor- & nadelen aan, alhoewel de reden waarom je dit moet doen zowieso natuurlijk 1 groot nadeel is.

    Ik wens je heel veel sterkte & succes!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny