Ja, dus zo begon het
Een paar dagen geleden waren we aan het bbq-en en mijn vader begon ineens 'ja vanochtend om 6 uur stond er een man in de achtertuin' ik schok me dood ik dacht echt wtf -we wonen aan het water btw- nou ja. Dus hij ging die vent achterna, bleek het dus de ex-man van een buurvrouwtje te zijn die ze eruit had geschopt. Ik ben hem wel eens tegen gekomen en het leek wel een zwerver, met een blik bier op het stoepje bij de winkel, ja ja.
Nou hij was dus in de achtertuin van ons geglipt, echt eng gewoon om dat te weten. Want nu elke avond hoor ik wat, en ik zit vlak bij het raam. Dus die avond nadat mijn vader dat zei hoorde ik wat, ik bang naar boven maak mijn broer wakker en die gaat met me mee naar beneden met twee messen in mijn handen hahaha en nu is hij er niet meer geweest gelukkig die man
Edit: Hij is opgepakt, hij zat in het huis van een van de buren, wou wegrennen en pleurde in het water, dat is nog om te lachen maar bleek dus dat hij eerder was opgepakt in een dorp ergens omdat hij zijn vrouw mishandelde, en niet zon klein beetje ook ...echt verschrikkelijk, ben blij dat hij opgepakt is ..
Creepy wie heeft er nog meer zoiets meegemaakt ??
X
[ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 23:06 ]
Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey