• -Kijkt fluitend om zich heen.-
    Serieus, ik liep alleen langs het kanaal. Roept ineens iemand -Bleek een oud klasgenoot- dat er een haai in het kanaal zit. Ik heb een haaien fobie, dus ik schrok me rot, verloor mijn evenwicht en lag in het kanaal. Gillen dat ik deed, ik dacht écht dat er een haai zat.
    Hé, ik had een paniekaanval, dan denk ik niet helder, hoor. D:


    everything, in time

    OMG :O
    Wat een loser..
    Ik heb ook een haaienfobie en daarom durf ik niet in de zee te zwemmen, zelfs niet in een meer ofzo :X
    Dus ik weet hoe je je voelt, wat een loser btw :X


    Stop wishing, Start doing..

    Hahaha, ik ken iemand die een fobie heeft voor slangen en ze kan er nog niet eens een foto van zien, of ze doet het al in haar broek. (krul)


    All was well.

    Nouja, volgende keer maar niet meer geloven.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    JBM schreef:
    Hahaha, ik ken iemand die een fobie heeft voor slangen en ze kan er nog niet eens een foto van zien, of ze doet het al in haar broek. (krul)

    Lol, ik kan dat ook niet. Mijn vriendenclub wilde ook eens Jaws zien, maar dat ging niet door, vanwege mij.xd

    @Gaby;
    Ik. Had. Een. Paniekaanval. Loool, ik kon niet denken.xd


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    (...)
    Lol, ik kan dat ook niet. Mijn vriendenclub wilde ook eens Jaws zien, maar dat ging niet door, vanwege mij.xd

    @Gaby;
    Ik. Had. Een. Paniekaanval. Loool, ik kon niet denken.xd

    Ooh, nja wat een l*l dat hij dat schreeuwde.(ik neem aan dat het een jongen was)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Ooh, nja wat een l*l dat hij dat schreeuwde.(ik neem aan dat het een jongen was)


    Was het ook. Olaf. Die deed dat op kamp ook, toen we gingen survivallen. :C


    everything, in time

    Ik heb een fobie voor clowns. Laatst kwam er een clown op school, ik helemaal flippen en mezelf verstoppen in het toilet. :'B
    Ik voel je pijn.


    All this dampness is damp.

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Was het ook. Olaf. Die deed dat op kamp ook, toen we gingen survivallen. :C

    Pfft, typisch jongens. =.=


    *insert philosophical cringe expression here*

    Arm marleentje _O_

    de mensheid vind het ook altijd heel grappig om sanne onderwater te duwen, terwijl sanne een onderwaterfobie heeft.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JustLikeYou schreef:
    OMG :O
    Wat een loser..
    Ik heb ook een haaienfobie en daarom durf ik niet in de zee te zwemmen, zelfs niet in een meer ofzo :X
    Dus ik weet hoe je je voelt, wat een loser btw :X


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ik heb ook een fobie voor haaien maar er zwemmen geen haaien in het kanaal... hoop ik.... dus geen films meer over haaien kijken


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Omg xD Vind je het heel erg dat ik dit grappig vind? xD
    't is minder leuk voor jou natuurlijk :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    goudhaartje schreef:
    ik heb ook een fobie voor haaien maar er zwemmen geen haaien in het kanaal... hoop ik.... dus geen films meer over haaien kijken


    Je moet Jaws kijken geweldige film van ene spielberg HHAHHA

    Omg. Wat een zwak figuur ben je zeg als je gaat lopen roepen dat er een haai zit x_x


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    JBM schreef:
    Hahaha, ik ken iemand die een fobie heeft voor slangen en ze kan er nog niet eens een foto van zien, of ze doet het al in haar broek. (krul)
    Iemand van mijn klas heeft arachnofobie (spinnen fobie) en ze begint al te wenen als ze het woord spin hoort -echt waar. :Y)


    Only losers can act the way you do