• Ja, dit is er gebeurd nadat mijn vriendin met haar ex ging praten. Voor de mensen die niet weten wat er is gebeurt, lees dan dit klik
    En dit is er gebeurt. Ze heeft hem een knuffel gegeven, maar hij deed nogal afstandelijk. Ze wenste hem fijne vakantie en hij zei droog: Oke?! En toen vroeg ze of hij even mee wilde praten en hij vond het goed en liep alvast ergens waar ze alleen konden zijn. Toen begon ze tegen hem te zeggen wat ze voelde en dat ze er erg mee zat en nog steeds hoopte dat het goed kwam. Maar hij zei dat hij het niet wist. En zij zei dat ze voelde dat het niet alleen vanwege haar moeder was, toen hij het uitmaakte. En hij zei: "Nee, klopt." En toen vroeg ze wat er meer achter zat. En hij zei: "We passen gewoon niet bij elkaar en ik voel ook niks meer voor je." Terwijl hij 2 weken voor hij het uitmaakte tegen haar zei dat hij een serieuze relatie met haar wou beginnen. Ik bedoel, zoiets hoor je dan niet te zeggen. En als hij het uitmaakt moet hij wel erbij zeggen dat hij dan niks meer voelt. Want zij dacht dat het alleen om haar moeder ging en dacht dat er anders misschien nog hoop was en dat hij nog wel aan haar dacht. Niet dus, ik bedoel, dat is toch een ongelooflijke klootzak?
    Daarna is ze gewoon naar huis gegaan nadat hij haar fijne vakantie wenste en ze weet waar ze aantoe is en probeert hem te vergeten. Makkelijk gezegt dan gedaan, vind ze zelf ook, maar ze probeert het. Gelukkig is het vakantie, dus hoeft ze hem niet meer te zien.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 20:08 ]


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    wow.
    Ga nu zo snel mogelijk naar haar huis toe met een film, een pizza, maskertjes, en nog een lading vriendinnen en vrolijk haar op met een slaapfeestje.
    Ze moet haar hersens nu even ergens anders bij hebben, lijkt me.


    make cake, not war

    een bak ijs en een huil film werkt altijd. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    ik kan er maar die woorden op zeggen
    IJS!!!!!!! EN JANK FILM!!!!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Het is in ieder geval goed van haar dat ze het zo heeft aangepakt en op hem af is gelopen. Nu heeft ze misschien een rot periode maar ik weet zeker dat ze er met goede steun van haar vriendinnen er wel weer overheen komt. (:

    ik zou denken je kan toch niet beter krijgen misschien beetje eigendunkerig maar het laat je wel weer beter velen
    Of rustige muziek luisteren;)
    Sterkte(A)


    Read comment maybe kudo's?

    Ben gisteravond langs gweest en we hebben films gekeken (:
    Straks ga ik weer naar d'r toe ^^


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Gelukkig probeert en wíl ze hem vergeten.
    Wens dr maar sterkte in ieder geval, en jij ook (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ze wilt jullie bedanken en vind het lief dat jullie haar sterkte wensen<3


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Coldplay schreef:
    Het is in ieder geval goed van haar dat ze het zo heeft aangepakt en op hem af is gelopen. Nu heeft ze misschien een rot periode maar ik weet zeker dat ze er met goede steun van haar vriendinnen er wel weer overheen komt. (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ze heeft echt lef btw :o
    en succes met haar troosten (als dat nodig is :'D)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ze weet nu in ieder geval wel waar ze aan toe is. Wens haar maar sterkte, ik weet hoe moeilijk het is om iemand te vergeten (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    VeraPotter schreef:
    wow.
    Ga nu zo snel mogelijk naar haar huis toe met een film, een pizza, maskertjes, en nog een lading vriendinnen en vrolijk haar op met een slaapfeestje.
    Ze moet haar hersens nu even ergens anders bij hebben, lijkt me.


    Smiling but close to tears.