• Voor de eerste keer dit hele jaar zoek ik leesvoer. (krul) Want ik lees bijna nooit stories van anderen omdat ik er geen tijd voor heb. Maar het is nu !!Zomervakantie!! dus wil ik graag stories lezen.
    Ik heb wel een aantal eisen:
    -Geen fanfiction, als het echt niet anders kan dan Harry Potter.
    -Geen Breezah-taal, smilies, etc.
    -Een verhaal dat niet verder is dan hoofdstuk 50
    -Geen 100 miljoen woorden per hoofdstuk

    Voor de rest: Drop je story! ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jadey D Crow
    6 delen. Het is wel in het Engels geschreven. Onbekende personen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bloody Birthday.
    De stad word aangevallen door monsters. Een groep die aanwezig was op een verjaardagsfeest vluchten samen. Wat ze niet weten is dat die monsters nog maar babies zijn...

    Demon Within'
    Neil en zijn vrouw Samantha zijn aangetast door gevaarlijke straling. Het beïnvloedde hun chromosomen, ze werden beschadigd en gemuteerd. Gelukkig voor hun was het andere chromosoom dominant, zo werden hun zelf niet gemuteerd.
    Ze hebben besloten een kind te nemen. Maar de 2 gemuteerde chromosomen kwamen bijeen. Flynn werd geboren, gemuteerd. Ze wisten er niks vanaf aangezien het niet te zien was. Laterna komt Flynn erachter dat hij zijn lichaam kan vervormen door zwarte, slijmerige slierten. Hij houd dit geheim, maar wat als andere kinderen hem de bloed onder de nagels vandaan halen?.

    Between Shadows.
    Een zonsverduistering zorgt ervoor dat het weken lang donker is in Manhattan. Niks aan te doen, toch? De mensen gaan verder met hun leven. Totdat er een vloek uitbreekt. Een mysterieuze schaduw geeft de mensen een tik van de molen. Ze draaien door en moorden hun eigen ras uit. De 2 broers Flynn en Travis zijn niet van plan om te vluchten, maar om het probleem aan te pakken..

    Final Destination | Deadly boat..
    Jack voorspelt dat de boot gaat zinken. Net op tijd weet hij zijn vrienden en zichzelf van de boot af te krijgen en de Dood te slim af te zijn. Maar wat als de Dood een nieuw Plan heeft?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 18:29 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Outrages Vampire

    Géén Twilight..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Je hebt ooit hoofdstuk vier gelezen van mijn Beauty and the slave, dat over slavernij, liefde en discriminatie gaat.


    Stop existing and start living.

    Play the game like you didn't before

    11 voetballers verdwijnen spoorloos, geen mens die weet waar ze zijn op natuurlijk precies één iemand na. een jonge jongen, hij heeft de voetballers naar zijn eigen privéstadion weten te lokken en houdt ze daar gevangen. daar moeten ze zien te overleven door middel van hun talent en hun doorzettings vermogen, de jongen zoekt wraak. wraak op wat hij zelf niet af kon maken maar waar hun zijn plaats in in hebben genomen.


    ja het is een voetbalverhaal, maar geen fanfiction.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    When she cries, een 3-shot en wat je erover moet weten (samenvatting enzo) staat in de inleiding (:


    Never run out of reasons to smile...

    hmzz, misschien mijn 2e story?
    Ik ben dr nog niet zo lang mee beizg (A) k weet neit of je t leuk vind.
    Effe zeggen, kan ik rekening houden met nieuwe hoofdstukken maken.

    Xx


    Life is hard, just break it with your head <3

    Angel of Death

    Is een verhaal over Mia, hoe ze een Engel des Doods werd. Wat ze nu met haar 'gave' gaat doen en of ze net zoals haar meesteres overal dood en verderf zal zaaien.

    33 hoofdstukjes ver. (nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    feel the pain (vampier verhaal)
    the curse of a teen spirit (geesten verhaal0;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb twee harry potter fanfiction verhalen voor je klaar.
    en eentje geen fanfiction, ik doe maximum 500 woorden per hoofdstuk en schrijf in ABN. dus geschikt volgens jouw normen, denk ik wel.

    kijk maar op mijn profiel.

    kus!


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    Nou, de mijne moet je dan niet lezen. De zijn ofwel slecht, of gaan over Alex Gaskarth. Im snorry. (nerd)

    - Eum, zegt VersaEmerge, op de account van haar zus. :'D

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 21:45 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb enkel fanfiction stories, maar ik heb wel een SA dat redelijk lang is voor een SA te zijn - denk ik - en het is met onbekende personen. (:

    The vampire.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    je bent welkom om op mijn profiel te kijken of je het wel wat vindt, :3

    an American high school


    Big girls cry when their hearts are breaking

    http://www.quizlet.nl/stories/24689/ronaldo-the-winning-one/

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 21:51 ]