Want ik ben gisteren naar Werchter geweest en door al dat stof en zand was mijn snot zwart, vieeeeess.
Maar ik heb eindelijk Paramore gezien & me gusta. >:']
En ik moet nog even zeggen dat jullie nederlanders niet van ophouden weten. ;x
-
3 juli 2010 - 11:433 juli 2010 - 11:45
Leuke details
Maar wel leuk dat je ze live hebt gezienEasy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!
3 juli 2010 - 11:45Ö vet
maar hoe weet je dat je snot zwart was?Zat je in je neus ofzo :pListen to your heart and your dreams come true ~
3 juli 2010 - 11:46JimatHatiku schreef:
Ö vet
maar hoe weet je dat je snot zwart was?Zat je in je neus ofzo :p
Snuit jij je neus nooit?3 juli 2010 - 11:47Er mochten toch twee meisjes het podium op, hé? en Sam de Bruyn bij 30 seconds to mars!
All was well.
3 juli 2010 - 11:47VersaEmerge schreef:
(...)
Snuit jij je neus nooit?
Whaha wel maar ik kijk der niet in(cool)
haahah xpListen to your heart and your dreams come true ~
3 juli 2010 - 11:51JBM schreef:
Er mochten toch twee meisjes het podium op, hé? en Sam de Bruyn bij 30 seconds to mars!
Ja, wat ik vet leuk vond. :'D
En ik ben niet gaan kijken naar 30 seconds, het was toch verschrikkelijk slecht. ;x3 juli 2010 - 11:51JimatHatiku schreef:
(...)
Whaha wel maar ik kijk der niet in(cool)
haahah xp
Hahaha, nou, mijn zus zei dat je snot zwart zou zijn en toen heb ik eens gekeken.3 juli 2010 - 11:55VersaEmerge schreef:
(...)
Ja, wat ik vet leuk vond. :'D
En ik ben niet gaan kijken naar 30 seconds, het was toch verschrikkelijk slecht. ;x
Van wat ik gehoord heb op de radio viel ht toch nog mee? ;xAll was well.
3 juli 2010 - 11:58JBM schreef:
(...)
Van wat ik gehoord heb op de radio viel ht toch nog mee? ;x
Bah. Wij zaten ze op het gras te luisteren en vonden het echt een teleurstelling. ;x hij zong echt amper en praatte meer, en als hij dan eens zong, dan leek het nog op praten, maar gewoon op verschillende toonhoogtes. Ik vond het echt niet goed.3 juli 2010 - 12:10Awh, ik ben jaloers. Niet op je snot natuurlijk -zwart snot is wel heel vet trouwens, maar ik wilde paramore ook live zien, haha. (:
3 juli 2010 - 12:13JBM schreef:
Mocht er ook niet een meisje bij Green Day op het podium? ;o
Er mochten toch twee meisjes het podium op, hé? en Sam de Bruyn bij 30 seconds to mars![ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 12:14 ]
Only losers can act the way you do
3 juli 2010 - 12:14eeeeeeew
En waarom weten wij niet van ophouden?
lol, maar ik ben nog steeds jaloers, waren ze goed?There are several things that I have been doing wrong.
3 juli 2010 - 12:17Starwarsdude schreef:
(...)Mocht er ook niet een meisje bij Green Day op het podium? ;o
Idk.All was well.
3 juli 2010 - 12:31Ik wou dat ik Green Day had gezien want ik heb Jesus of suburbia op stubru gehoord en ik was vet jaloers.
You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
3 juli 2010 - 12:40Inception schreef:
eeeeeeew
En waarom weten wij niet van ophouden?
lol, maar ik ben nog steeds jaloers, waren ze goed?
Ik zag meer oranje dan iets anders. ;x en toen ik naar huis liep, waren er allemaal nederlandertjes rondom me aan het zingen en op mijn zenuwen te werken en ik had zin om mijn flesje water tegen een z'n kop te kegelen. ;x - nothing personal.
Jaaa, ik vond ze goed. Hayley heeft gelachen naar ons 8D[ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 12:40 ]