• Jep, zoals de titel zegt. Zoals vele van jullie misschien wel weten schrijf ik al een behoorlijke tijd een soort van reeks verhalen over een meisje genaamd Evy.
    Evy is samen met Bill Kaulitz de hoofdpersoon van het verhaal. Ik begon met het schrijven van deze reeks, omdat ik mensen wilde laten zien dat het helemaal niet leuk hoeft te zijn om bevriend te zijn met een beroemdheid en wat voor problemen het allemaal wel niet met zich mee kan brengen. Daarbij komt ook dat Evy en Bill elkaar mar een keer in de zoveel maanden kunnen zien door Bills drukke werkschema en de woonafstand van de twee. Door de reeksen heen maken ze allerlei dingen mee samen –vooral veel ruzie’s- maar uiteindelijk komt het toch telkens weer goed.
    Ik heb veel verschillende Evy-Bill verhalen geschreven en ze lopen niet allemaal in elkaar over.

    Sommige staan los van elkaar:
    Can you keep a secret?
    Traveling back in time to save our future.
    Intervieuw with a stranger. –dit is overigens een vervolg op een gebeurtenis uit ‘Für immer Jetzt’-
    Heute scheint die Sonne nur für dich.

    Verhalen met vervolg:
    Für immer Jetzt. Welcome to Humanoid City is hierop een vervolg.
    Én 6 Monaten is het vervolg op ‘Welcome to Humanoid City’.
    Evy komt Bill onverwachts tegen op een festival. Althans, geheel onverwachts was het niet.. Ze had al zo haar vermoedens na wekenlange geheimzinnige sms’jes van zijn kant uit. Evy is in de afgelopen maanden in aanraking gekomen met de zoon van Nena, Bill’s collega en grootste idool. Evy is verliefd geworden op de jongen en is zich helemaal in hem verloren. Zijn tweelingzus wil niets van Evy weten en de jongen heeft een gezin.. iets wat het allemaal nog moeilijker maakt. Ze dacht het verborgen te kunnen houden voor Bil... Maar hij is schijnbaar beter op de hoogte dan ze dacht.


    Ik zou zeggen neem een kijkje en een abo als het jullie interesseert. Deze reeksen zijn ‘mini-stories’ en zullen dus nooit heel erg lang worden, afhangend van de gebeurtenis waar de twee zich in bevinden.

    Wel raad ik jullie aan om te beginnen bij ‘Welcome to Humanoid City’ of ‘Für immer Jetzt’. Zo begrijp je het verhaal beter en kom je eerder herkenbare stukjes tegen in de verhalen.

    xx. Kirsten

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 19:26 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    De rest van de hoofdstukken ga ik nu ook online gooien (nerd):Y)


    Wie du mir, so ich dir.