• Mijn school is echt zo gierig, we kregen zo'n brief thuis dat we volgend jaar niet meer mogen werken in het workbook engels maar in een schrift. Volgens mij snappen ze het woord WORKbook niet helemaal. En we mogen er alleen maar niet meer in schrijven omdat de school er nu voor moet betalen, echt gierig! -.-"


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Ben ik even blij dat dat bij ons wel mag. Kennelijk heeft mijn school daar wel genoeg geld voor. Ik vroeg me al af waar al dat geld heen ging. Ik heb er nooit bij nagedacht ofzo.

    & ik vind in een werkboek schrijven inderdaad wel handiger, maar in een schrift is het opzich ook wel te doen hoor (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij kopen de werkboeken. Als mijn school zo begint, ga ik mijn werkboek gewoon kopiëren of er toch in schrijven. Ik ga mijn laatste jaar echt niet werkboeken over schrijven. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat hebben mij ook met zo vele wekrboeken. Die dingen zijn harstikke duur,en zeker nu de ouders minder/niet betalen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wij moeten al onze boeken zelf aankopen...?

    Wij moeten al onze boeken zelf aankopen (werkboeken altijd nieuw, handboeken eventueel tweedehands).

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 20:27 ]


    Only losers can act the way you do

    Dat gaan ze bij ons niet doen denk ik want die leraren gaan er niks van snapen sommige hebben een hansschrift als ik weet niet onleesbaar....!!!!
    (pech voor degene die afkijken niet dat ik het doe ik doe het nooit Hihi
    XN
    Maar ik begrijp jouw school wel mischien willen ze het geld voor iets anders gebruiken om jullie school beter te maken dan is dat tog goe???

    Armani schreef:
    Wij moeten werkboeken aankopen en handboeken huren..

    Wij ook!

    Armani schreef:
    Wij moeten werkboeken aankopen en handboeken huren..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Komt vanwege de gratis boeken. Hadden wij ook. Wat blijkt? Ik heb die werkboeken helemaal niet in hoeven leveren. Heb ze hier nog. Ik geef m'n 5 havo boeken door aan m'n vriendin die vmbo kader doet 8D Kan ze wat oefenen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gelukkig hebben wij dat niet :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Armani schreef:
    Wij moeten werkboeken aankopen en handboeken huren..


    None but ourselves can free our minds.

    omg idd


    Save friends, you need them.