ja al die mensen die bewerkt zijn, zijn niet echt meer. ik heb wel zelf photoshop bij mijn profiel foto gebruikt, omdat ik een paar grote puistjes op mijn gezicht had. en dan vind ik dat je die wel mag photoshoppen. maar fotomodellen hebben (bijna) nooit puistjes dus dan vind ik dat ze hun niet meer hoeven te photoshoppen.
If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.
Het schoonheidsideaal van nu is niet onrealistisch, hoor.
Het probleem is dat wijzèlf mooier proberen te zijn dan dat ideaal. Dat snap ik, hoor, dat probeer ik ook. Maar doordat wij steeds maar toegeven aan alle schoonheidsproducten, gaat het steeds verder...
Ik vind niet dat het verboden hoeft te worden. Sommige modellen hebben niet zo'n mooie huid, dat snap ik wel dat ze dat wegshoppen. Maar kleur ogen veranderen, slanker maken, langer laten lijken, dat soort dingen. Dat hoeft van mij niet.
BLIND schreef:
Ik vind niet dat het verboden hoeft te worden. Sommige modellen hebben niet zo'n mooie huid, dat snap ik wel dat ze dat wegshoppen. Maar kleur ogen veranderen, slanker maken, langer laten lijken, dat soort dingen. Dat hoeft van mij niet.
BLIND schreef:
Indeed, oogkleur veranderen en alles zo nog wel mogen want soms lijken foto's daar gewoon mooier door. Maar iemands figuur, lengte en gezichtsvormen (kaakbijsnijden etc.) dat vind ik dan wel weer te ver gaan.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.