• Ik had een hele goede vriendin waar ik nu geen contact meer mee heb.. Hadden op en aan ruzie maar waren er wel altijd voor elkaar. :)

    Wie was jou beste vriendin!


    Arooooooo

    Was en is nog steeds: Nicole


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik had 9 jaar dezelfde beste vriendin, ik ging naar een andere school en zo ging het contact minderen. 2 jaar terug probeerde we nog om genoeg af te spreken maar ook dat ging moeilijker. Terwijl we in dezelfde straat wonen ... xd


    Don't be a drag, just be a queen.

    Genius schreef:
    Vroeger was dat iemand die nu zo veranderd is, zonde :')

    Genius schreef:
    Vroeger was dat iemand die nu zo veranderd is, zonde :')

    Ze zit van dit jaar terug in mijn klas, maar ik heb niet echt een beste vriendin. Alleen goede vrienden. :Y)


    All was well.

    Ik ken haar sinds háár geboorte ;p en we zijn nogsteeds beste vriendinnen ;p

    Genius schreef:
    Vroeger was dat iemand die nu zo veranderd is, zonde :')


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik had een beste vriendin, sinds groep 2 of zo. We kregen ruzie, is weer goed gekomen maar toen gingen we beiden nog naar een andere school. We spreken elkaar best veel; hyves msn en zo nu en dan in real life.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had op de basisschool en middelbare school een beste vriendin met wie ik nog nooit ruzie heb gehad. We hebben nu alleen nog via Hyves wel eens contact, we zijn uit elkaar gegroeid.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb nog steeds een goede band met mijn oude beste vriendin. We gaan deze zomer ook nog samen op vakantie.
    Maar mijn nieuwe beste vriendin zit bij me op school, en dat vind ik handiger want dan zie je elkaar automatisch vaker en spreek je meer af.


    it's so empty living behind these castle walls

    Samantha. Maar dat contact is volledig verwaterd.


    Life is hard and then we die

    Ik heb er héél veel gehad, ik was nogal populair. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Was, en is nog steeds, Vera c:
    Al voor 11 jaar c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ken mijn 'Beste vriendin' sinds de kleuterklas. Alleen vind ik haar af en toe echt irritant overkomen met haar: "Nee, daar krijg ik puisten van." en "Ik ben nog steeds zo dik" -terwijl ze graat mager is- En nu overdrijft ze met haar vriendje en is het alleen maar 'naam van vriendje' en blablabla. Heb niet zoveel zin meer om met haar af te spreken. Ik had ook een vriendin op de bassisschool groep 6 ofzo? En jaren later kwam ze bij me op de middelbare school. Toen kwam ze bij me in de klas in het 3e jaar en toen werden we close en vielen we op de zelfde jongens waar me erg om moesten lachen. Ze woont in Emmen alleen wij willen graag weer afspreken alleen dat komt er nooit meer van -jammer genoeg.- Hopelijk gaat ze Zondag mee naar Eclipse. Want wat wij uitspoken is echt hilarisch! (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Genius schreef:
    Vroeger was dat iemand die nu zo veranderd is, zonde :')


    T O K I O H O T E L < 3