• Een jongen die ik leuk vond en mij ook verteld mij net heel plotseling (heb niet veel contact met hem) via msn dat zijn moeder borstkanker heeft en nu weet ik zeg maar niet hoe ik moet reageren. Ik heb wel dingen gevraagd, maar ik weet zelf zeg maar niet hoe ik hem niet van streek maak met vragen, maar ik wel ook interesse tonen. Iemand hulp? Ik vind het echt zó zielig voor hem! Aangezien ik hem ook nog wel leuk vind, een beetje ><'

    Veel steunen.
    En je kunt bv. regelmatig vragen hoe het gaat met zijn moeder.


    You’re falling into history.

    Euh... Zeg hem dat hij altijd mag afkomen als hij wil praten? :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Euh... Zeg hem dat hij altijd mag afkomen als hij wil praten? :X


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Geef duidelijk aan dat je niet goed weet wat je moet zeggen vaak wordt dit gewaardeerd door hem. En mocht hij erover willen praten dan begint hij er vaak zelf al over;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wees er gewoon voor hem ^^ en laat merken dat je er voor hem bent, dat hij en zijn moeder nooit alleen staan.


    Don't be a drag, just be a queen.

    Veel steunen. Zeggen dat hij je mag bellen of langkomen als hij ergens mee zit. Dat hij alles aan je mag vertellen. Dat je er voor hem zult zijn. Maar je moet het niet pushen, dan knap hij misschien af.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    CandyKiss schreef:
    Veel steunen.
    En je kunt bv. regelmatig vragen hoe het gaat met zijn moeder.


    Idd. Maar ga niet elke seconde van de dag vragen hoe het gaat, na een tijdje komt het je strot uit -ervaring-.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Zeggen dat je er voor hem bent, dat hij altijd bij je aan mag kloppen moest hij iets kwijt willen. En juist niet zo vaak vragen hoe het gaat met je moeder. Dat lijkt me juist irritant D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Zeg dat hij je 24/7 mag bellen en dat hij altijd naar je toe mag komen.
    Maar zeg het niet te vaak want dan wordt hij er steeds aan herinnerd. Ga iets leuks met 'm doen, iets afleidends.


    make cake, not war