Dit boeit jullie toch niet, omdat jullie het niet kennen. /care.
Ik heb vanmiddag een game uitgespeeld. Eigenlijk het populairste game van het moment 'Red Dead Redemption'. Van de makers van GTA.
Een vriend van me zei verklapte (Domme kut mongool xd) me dat de hoofdpers. vermoord zou worden en dat je zijn zoon zou spelen. Fijn, dacht ik, leuk dat je het hebt verklapt. Anyway, ik speelde een missie. En na een tijd kwam ik terug bij mijn familie, maar toen kwamen er mensen ons aanvallen. De hoofdpers. John zei zijn vrouw en zoon de boerderij te verlaten, hij zou ze later inhalen. Ze gingen weg en ik ga naar buiten. Toen stond er een hele rij ppl om mij overhoop te schieten. Ik moest in slomotion een paar kapot schieten, maar niet allemaal. Dus werd ik overhoop geschoten. Serieus, ik vond het eng. Hij bleef leven, kwam op zijn knieën terecht en viel dood neer. Ik liet serieus een traan vallen. Zijn familie weigerde op de helft van de weg nog verder te gaan en ging terug en toen vonden ze hem dood op de grond. En nu speel ik zijn zoon die ouder is geworden en heb ik die moordenaar lekker vermoord..
Van het begin t/m 1:00 en dan weer van 2:37 t/m het einde.
KIJKEN BITCHES. Ik vond het vreselijk om te zien q_q
[ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 17:32 ]
I live for the applause, you will die for it.