• Alhoewel school al is afgelopen enz, wil ik jullie heel erg iets vragen, en ik zal jullie ook heel dankbaar zijn! En dan krijg je echt veel knuffels van me en al die shit. Maar ik moet iets inlevere voor ckv (6 culturele verslagen) En mijn computer is gecrushed. Nja hij sloeg al mijn bestanden niet op, dus nu is de helft weg Oo. Ik heb dus nog 2 verslagen nodig, en ik wil heel erg graag aan jullie vragen of jullie toevallig voor mij een beeldende kunst ckv hebben, of/en een Film ckv verslag hebben. Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn!!


    SLOAN.

    scholieren.nl of anders bij google CKV verslagen.

    Ik heb die dingen moeten schrijven, en ik heb ze al ingeleverd. Dus ik kan je niet helpen, sorry :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die heb ik al weggeflikkerd omdat ik ben geslaagd :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Coldplay schreef:
    scholieren.nl of anders bij google CKV verslagen.

    Niet handig als ze er een plagiaatscan doorheen gooien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Niet handig als ze er een plagiaatscan doorheen gooien.

    hmm, ja true.

    Ik heb nog geen CKV anders had ik ál mijn verslagen naar je gestuurd.
    sorry.(flower)


    Smiling but close to tears.

    Ik heb nog geen CKV, volgend jaar wel ik wou KCV maar op mijn school mag dat alleen op Gymnasium en ik zit op Atheneum


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik zal wel even kijken wat ik allemaal nog op de computer heb staan, maar dat doe ik vanmiddag want het staat op de huiscomputer, en niet op mijn laptop ;)..

    Oh en ik kijk wel even in m'n mail, daar staat miss ook nog wat...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb net even op mijn mail gekeken, daar staan geen verslagen op.. Dus ik hoop dat er nog wat op de huiscomputer staat...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oke nog een reactie van mij xD...
    Ik heb op de huiscomputer een aantal verslagen staan, waaronder Dirty Dancing en Holiday on Ice.. maar die kan je niet gebruiken denk ik... Ik heb in mijn CKV map een verslag over een boek; Giph.. Ik weet niet of jullie een boek mogen doen? want anders kan ik hem wel inscannen voor je...

    En.. wanneer heb je het nodig? Want ik kan morgen op school op mijn account kijken, want daar heb ik mijn filmverslag gemaakt + nog een aantal andere verslagen.. Ik weet niet of je het morgen moet inleveren? Want anders kijk ik morgen wel voor je op school of ik daar nog wat heb...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik heb pas over twee jaar CKV anders had je ze wel gekregen. :S


    When words fail music speaks

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Niet handig als ze er een plagiaatscan doorheen gooien.


    Inderdaad. Dan lees je ze gewoon allemaal even door en maak je van de info die je daar op hebt gedaan een eigen verslag. Dan kom je er meestal wel doorheen..

    Succes in ieder geval