• [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 18:00 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Nou, als hij echt om je geeft, en jij om hem, hoeft leerwerk daarvoor niet in de weg te staan hoor (:. Dan máák je tijd voor elkaar, ook al heb je die tijd eigenlijk niet (:

    Daarnaast, als hij jou echt leuk vindt, vergeet hij je niet en zal hij ook niet snel naar een ander meisje gaan. En als hij dat wel doet, dan - heel cliché - is hij het niet waard. Ik denk dat je wat meer op jezelf moet vertrouwen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik was op de basisschool ook heel lang verliefd op een jongen. Gelukkig ging het eind groep acht over, toen pas zag ik in dat hij van een schattige en lieve jongen, veranderde in een gemene betweterige jongen.

    Maar het gaat niet over mij, als jullie liefde sterk genoeg is, kan het alles aan! Zelfs als jullie beiden op een andere school zitten. So what? Dan hijg je tenminste niet zo in elkaar nek en kan je elkaar in de weekende of doordeweeks ff opbellen of zie en dan hoor je echt de beste verhalen. :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.