• Inderdaad, dat lees je goed. :Y)

    Eigenlijk ben ik best wel zenuwachtig, want ik ben nou niet de meest sociale persoon ofzo. :') Ik ga werken in een internationaal bedrijf, dus ze spreken er Nederlands/Frans/Engels/Duits, dus dat moet ik ook wel een beetje onder de knie hebben. Voor de rest betaalt het heel goed. 10 of 11 euro per uur. :9~

    Maar dus, ik moet morgen weer vroeg opstaan en daar heb ik geen zin in en ik had afgesproken met een vriendin om morgen bij haar te gaan zwemmen, want ik was even vergeten dat ik moest werken. Dus dat moet ik ook nog afzeggen. ;x

    Gaan jullie ook werken? (krul)


    All was well.

    Nee, ik kan op het moment nog niet veel doen.


    your eyes are like stars in the night.

    Wow dan verdien je echt goed. En nee ik ga niet werken. Niet in de komende periode in ieder geval.

    Ik begin vrijdag.
    En dan moet ik 4 weken achter elkaar van maandag t/m zaterdag werken, van 07.00 tot ongeveer 18.00

    Yay :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je weet wat ik jheb gezegd.(krul)
    Maar JEEEEEMINEE. 10/11 euro per uur?! Een vriendin van me werkt bij de MacDonalds, voor 3 euro per uur ;o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, ik ga springen en dansen in de hitte op Rock Werchter, dát is pas werken (cat)
    Succes, Lizeee!

    Conspiracy schreef:
    Ja, ik ga springen en dansen in de hitte op Rock Werchter, dát is pas werken (cat)
    Succes, Lizeee!

    Oh, jij kaka! (krul)
    Ik wil ook naar Werchter gaan ;o


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Oh, jij kaka! (krul)
    Ik wil ook naar Werchter gaan ;o

    Ghaha, ik zal aan je denken (aa)

    Nee, ik ga deze vakantie alleen maar vakantie vieren. (krul)
    Niets anders!
    En succes met je eerste werkdag he (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.