• Ik heb dus nu mijn proefwerkweek -kom niet aan met, ik heb vakantie want daar heb ik nu totaaaal geen zin in ;x- en telkens wordt ik weer afgeleid en heb ik geen zin om te leren. Heeft iemand enige tips zodat ik me meer op mijn school kan concentreren en zodat ik aan het leren blijf?


    your eyes are like stars in the night.

    PC dringend afzetten, en je bureau leegmaken (enkel je boeken mogen er nog op liggen)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Computer uitzetten en regelmatig een kleine pauze nemen. Of hou jezelf een beloninkje voor? Zoals een chocolaatje voor elk half uur dat je volhield?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Computer uitzetten en regelmatig een kleine pauze nemen. Of hou jezelf een beloninkje voor? Zoals een chocolaatje voor elk half uur dat je volhield?

    Dat is bij mij al op voordat ik er überhaupt aan denk dat het een beloninkje kan zijn :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Nee want ik heb hetzelfde probleem :$ morgen begint de proefwerkweek en ik ben nog niet begonnen met Aardrijkskunde en economie te leren


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Dat probleem heb ik ook. En ik ben er zo slecht in. Ik leer s'avonds altijd pas de dag ervoor. Dus neem geen voorbeeld aan mij svp. (:

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat is bij mij al op voordat ik er überhaupt aan denk dat het een beloninkje kan zijn :'D

    Haha
    een ander snoepje wat je nog niet ophebt? (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Australie schreef:
    Nee want ik heb hetzelfde probleem :$ morgen begint de proefwerkweek en ik ben nog niet begonnen met Aardrijkskunde en economie te leren

    Succes (':


    your eyes are like stars in the night.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Haha
    een ander snoepje wat je nog niet ophebt? (A)

    ROLO! :3


    your eyes are like stars in the night.

    PC uit/Vraag je ouders internet er ff af te halen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zet ALLES uit. Pc, tv, radio, mp3 speler, gsm al die dingen en dwing jezelf om nog één keer je best te doen. Neem wel optijd pauzes, maar ga dan niet achter de computer of zo zitten want dan raak je niet terug aan je werk. Ga naar buiten of ga even blokje rond (:
    Sterkte en succes!

    UIT die computer!(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    mm aan mij geen voorbeeld nemen, want zelfs als ik geen proefwerkweek heb, leer ik een avond van te voren.... (niet dat ik geen goede cijfers haal, want die zijn meestal boven de zeven of acht...) Ik denk dat je pauze's moet nemen, helemaal met die warmte hier zo... Het lichter ook aan of je het fijn vind om met muziek te leren, niet iedereen vind het fijn, maar als achtergrond muziek kan het rustgevend zijn... heb genoeg frisse lucht in de kamer waar je leert, dat helpt je op een of andere manier beter te conctentreren ofzo...

    veel succes!!


    Dream not your live, live your dream!

    Geef jezelf een beloning. Als je nu even goed leert, hoef je zaterdag niks te doen. En verdeel je werk goed. Als je bijvoorbeeld voor 1 proefwerk niet hoeft te leren, leer dan alvast voor een ander proefwerk. Gewoon leren met kleine stukjes.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Hmm, ik moet ook nog ckv afmaken, en ik heb gene zin erin.


    SLOAN.

    Denk bij jezelf dat dit de laatste keer is voor dit jaar en dat er een welverdiende vakantie op je staat te wachten.