• Dit is gewoon een vraag.
    Maar ligt het aan mij of is iedereen sinds het WK opeens helemaal into voetbal? Niet dat ik er last van heb of zo, maar opeens zijn er veel topics over voetbal, hebben mensen usernames van landen die met "t WK meedoen of zelfs mensen,...

    Het wk is gewoon geweldig. Die sfeer vind ik heerlijk. Én het is maar 1x in de 2 jaar, dus mogen we ff? :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Het wk is gewoon geweldig. Die sfeer vind ik heerlijk. Én het is maar 1x in de 2 jaar, dus mogen we ff? :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Appelmoes schreef:
    Het wk is gewoon geweldig. Die sfeer vind ik heerlijk. Én het is maar 1x in de 2 jaar, dus mogen we ff? :9~

    Yes, course, but 't viel me gewoon op :Y) Zoals ik al zei, 't is maar een vraag en ik bedoel er niets mee, ook niet van: 'kappe 't irriteert iedereen en 't slaat nergens op' of zo :')

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Yes, course, but 't viel me gewoon op :Y) Zoals ik al zei, 't is maar een vraag en ik bedoel er niets mee, ook niet van: 'kappe 't irriteert iedereen en 't slaat nergens op' of zo :')

    Weet ik :')
    Ik zeg alleen waarom ik into het wk ben
    Nou daarom dus haha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Klopt, mensen stekem me aan haha


    SLOAN.

    Dat is toch logisch?
    Als eclipse uit is praten mensen daarover, beetje raar als ze daar over 2 jaar pas over zouden praten. Hetzelfde gebeurt er nu met het WK. Het is meer dan logsisch dat er over iets word gepraat wat nu gebeurt.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 18:43 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Italy schreef:
    Dat is toch logisch?
    Als eclipse uit is praten mensen daarover, beetje raar als ze daar over 2 jaar pas over zouden praten. Het is meer dan logsisch dat er over iets word gepraat wat nu gebeurt.

    Maar dat is anders :') Bedoel, 't WK is gewoon voetbal, Eclipse (en anderen) zijn nieuwe films. Dat is nieuw, het WK niet (:

    ik vind het maar vaag.
    normaal hoor je hier niks over voetbal, en is er een enkele sirie die er over gaat.
    en nu het wk er is, vind iedereen voetbal opeeens helemaal geweldig.
    Nee ik zelf heb nogsteeds niks met voetbal.
    en kijk alleen naar de samenvatingen van het nederlands elftal.
    maar daar blijft het dan ook wel.,
    om eerlijk te zijn vind ik die wk drukte, en al die 100 siries die bijna alemaal hetzelfde zijn maar overdreven., ;x

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 18:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb het idee dat er veel gewoon meelopen, hehe. Het WK is leuk, ja. Maar ik ben er niet zó enthausiast over. Vind het stiekem raar dat ze niet eerder over voetbal praten, want er is niet veel veranderd.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 18:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Ik heb het idee dat er veel gewoon meelopen, hehe. Het WK is leuk, ja. Maar ik ben er niet zó enthausiast over.

    Ja nou, dat dacht ik er dus ook over ;x

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Maar dat is anders :') Bedoel, 't WK is gewoon voetbal, Eclipse (en anderen) zijn nieuwe films. Dat is nieuw, het WK niet (:

    Maar dat is wel iets wat nu gebeurt. Als nu het topje van Nederland weg zou drijven en tegen Engeland aan zou botsen zouden mensen daar ook alleen maar over praten^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Maar dat is anders :') Bedoel, 't WK is gewoon voetbal, Eclipse (en anderen) zijn nieuwe films. Dat is nieuw, het WK niet (:

    Wel joh :'D
    Het is elk jaar weer anders
    Andere teams
    Andere wedstrijden
    Andere winnaar :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Het wk is gewoon geweldig. Die sfeer vind ik heerlijk. Én het is maar 1x in de 2 jaar, dus mogen we ff? :9~

    1x in de 4 jaar.
    1x in de 2 jaar is er een EK.
    volgend jaar dus.

    Actuele gebeurtenis, dat is wat ik al de hele tijd wou zeggen, over actuele gebeurtenissen word gewoon meer gepraat.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb voetbal altijd al leuk gevonden. Zo ging ik vroeger ook elk weekend met mijn broers mee als zij wedstrijden speelden.
    Maar al die verhalen/topics/polls hier vind ik ronduit overdreven en nergens op slaan, behalve het officiële topic. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.