• Ik heb zojuist een document gevonden op Word -van mn pa-, waarop staat dat als hij bijv. in coma komt, of invalide -en totaal afhankelijk is van andere mensen- hij niet verder wilt leven. Dus als hij bijv in coma komt, wilt hij dat de dokters de stekkers eruit trekken als terugkeer maar een kleine kans is. Ik heb dus even dat document doorgelezen, en ik schrok er best wel van. Ik kan het echt niet voor me zien dat mn pa in het ziekenhuis ligt en dat iemand de stekker eruit zou trekken. Daar kan ik echt niet mee leven.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Niet goed gelezen haha,

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 21:19 ]

    Ik zou het ook echt heel naar vinden, maar uiteindelijk is het wel zijn eigen keuze.
    Als ik me het indenk snap ik het ook wel..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Als hij dat wilt moet je zijn wens respecteren. Het klinkt nu misschien eng en niet leuk maar als hij in een coma licht of een 'kasplantje' is wil je dat ook niet mee maken,geloof me.
    Als je er echt niet lekker onder voelt praat er dan over met je vader.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou dat ook doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    moeilijke keuze, ik zou het denk ik wel doen.


    make cake, not war

    Ik zou het denk ik niet doen.
    Ik ben bang voor de dood namelijk


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    VeraPotter schreef:
    moeilijke keuze, ik zou het denk ik wel doen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Hingucker schreef:
    Ik zou dat ook doen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Treasures schreef:
    Ik zou het ook echt heel naar vinden, maar uiteindelijk is het wel zijn eigen keuze.
    Als ik me het indenk snap ik het ook wel..


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wat lijkt het me verschrikkelijk om zo'n document tegen te komen! Weet je vader het dat je het hebt gelezen?


    It's time to be happy again.

    iPamela schreef:
    Ik zou het denk ik niet doen.
    Ik ben bang voor de dood namelijk

    Ik denk dat je daar toch niet meer veel van meekrijgt. Je ligt dan tenslotte al in een coma. En het is moeilijker voor de familie eromheen om op het moment dát er iets gebeurt te gaan beslissen. Dus op zich is het wel fijn dat die keuze dan al gemaakt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dat is heel heftig. Het is dan ook waarschijnlijk wel het beste voor hem en hij zal er -op dat moment- niet veel last van hebben. Maar nu ben ik best wel nieuwsgierig en heb ik best wel een persoonlijke vraag -if you don't mind-. Je hoeft niet zomaar een euthanasieverklaring te tekenen, pas als er daadwerkelijk iets gebeurd is of als er grote kans is dat er iets gebeurd. Wat is er dan met je vader, als ik vragen mag?


    your eyes are like stars in the night.

    Hingucker schreef:
    Ik zou dat ook doen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Hmm.. ik zou het niet weten. Ik kan wel doodleuk zeggen; 'Dat zou ik juist beter vinden' maar op zo een moment sta je daar toch anders tegenover.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. ik zou het niet weten. Ik kan wel doodleuk zeggen; 'Dat zou ik juist beter vinden' maar op zo een moment sta je daar toch anders tegenover.


    No growth of the heart is ever a waste