• Ik vind een jongen dus heel erg leuk. Maar ik denk dat hij mij niet leuk vindt. Ik heb tot nu toe drie plannen:
    1) Vragen of hij even de klas uit wil komen en 'm dan tegen de muur drukken en zoenen, dan praten en praten, en misschien meer zoenen? (yeah)

    2)Briefje in kluisje
    3)Ik heb zijn nummer. Tenminste, als hij niet een nieuw mobieltje heeft ofzo- maar hij heeft de mijne niet. Hij ziet dus niet dat ik het ben.

    1 vind ik zelf de leukste. Maar dat durf ik toch niet.
    2, tsja, ik weet zijn kluisje niet
    3, Stel dat 'ie rond gaat vragen.

    Iemand?
    1, 2 of 3?


    make cake, not war

    De eerste heb ik zelf ook een paar keer overwogen, maar dat durfde ik toch niet.
    Ik zou gewoon stiekem een briefje in zijn tas doen met je telefoonnummer en er ook bij schrijven dat het belangrijk is dat hij belt. Zorg ook dat het briefje op een vindbare plek in zijn tas zit. Je moet van te voren wel een goed verhaal verzinnen wat je zou kunnen zeggen als hij belt. En vraag ook of hij met je wil afspreken. En als hij dat leuk vind, weet je ook al een beetje of hij jou ook leuk vind.

    Succes


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    kassa.
    (hoera)


    make cake, not war

    VeraPotter schreef:
    kassa.
    (hoera)

    What? Tell us all (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    VeraPotter schreef:
    aaaaaaaaaaah.

    M zegt:
    maar om eerlijk te zien vind ik jou ook leuk


    Haha, Zie je wel :3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    VeraPotter schreef:
    aaaaaaaaaaah.

    M zegt:
    maar om eerlijk te zien vind ik jou ook leuk

    omg cuwl!
    Details??? ^^

    Ik ben er nu al zat van.
    Hij loopt serieus steeds als een hondje achter me aan en hij zoent vre-se-lijk.
    Dus we gingen vandaag zwemmen, en ik ken hem verder niet echt en ik ben een beetje op 'm afgeknapt...


    make cake, not war

    Ik ben zo slecht >.>


    make cake, not war

    ah fail volgens mij ben ik laat *_*

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 21:31 ]