• Mijn leerkracht biologie, aardrijkskunde en TO is ontslagen. Een vriendin zei gisteren dat ze wist waarom hij er niet was, maar ze mocht het niet zeggen. Vandaag gaf ze toe dat hij ontslagen is.

    Ik voel mij nu verdomd schuldig. Hij was echt een goede leerkracht en deed niets, maar dan ook niets fout.

    Eerstejaars zijn gewoon triest. Deze leerkracht kwam na de paasvakantie lesgeven: de vorige is op pensioen gegaan. Hij had een heel andere methode en gaf moeilijkere en meer testen dan de vorige. We moesten ook uit ons handboek biologie leren terwijl wij dat nooit eerder moesten doen.

    Ze konden die methode niet gebruiken, ze haalde slechte punten en begonnen over hem te klagen, hem te haten... Hoe zielig ben je wel niet? Wat gaan die kinderen later doen! Als wij niet uit ons handboek moesten leren had ik nooit zo'n goede punten gehad voor mijn examen biologie.

    Ik weet niet waar zij zo'n probleem van maakten, maar ik weet wel dat het koude drukte was.

    Ik had dit voorspelt, dit is echt niet leuk. Ik vond die leerkracht echt grappig en vriendelijk. Daarbij beantwoordde hij elke vraag en nam tijd om dingen uit te leggen.

    Godverdomme, als ik mijn mond nu had opengetrokken over hem en niet als een debiel had gezwegen en was gaan zeggen tegen de prefect dat hij echt wel een goede leerkracht is. Was het misschien niet waar geweest. Pff. Ik voel me echt niet normaal schuldig en dat is echt niet leuk ;_;


    Only losers can act the way you do

    Wat een kutkinderen ;o
    Maar het is echt niet jou schuld Emilie, als er één leerling had gezegd dat hij wél goed was, dan had het denk ik niet veel uitgemaakt..
    Misschien kan je hem een mailtje sturen naar hem dat jij hem wel een goede leraar vond, en dat je het jammer vindt dat hij weggaat? Het gaat om het gebaar. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het is niet jouw schuld, maar die van die kutjes die gingen klagen. En zelfs als je er wat van had gezegd, had dat waarschijnlijk helemaal niks uitgehaald.
    Bij mij op school is mijn economiedocent ontslagen omdat de mensen uit andere klassen helemaal niks deden en daardoor slechte punten haalden. Zij begonnen over hem te klagen, wij gingen daar weer tegenin, omdat wij hem wel een goede docent vonden. Toch is hij ontslagen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Burn in hell you stupid little monsters. (cat)
    arme starwarsdude! D:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 13:36 ]


    All was well.

    Je hoeft je niet schuldig te voelen. Het is gewoon de schuld van die andere klas die te dom was om op te letten of in ieder geval te luisteren. Dat zij nou geen hersenscellen hebben om te luisteren en ervoor zorgen dat die leraar ontslagen wordt vind ik laag van ze.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Serieus, was het de Starwarsdude? -cry-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    Serieus, was het de Starwarsdude? -cry-
    Ja, het was Starwarsdude ):


    Only losers can act the way you do

    Paraguay schreef:
    Serieus, was het de Starwarsdude? -cry-

    Jaaaaaa. Hij is net zo cool! )':


    All was well.

    Je hoeft je totaal niet schuldig te voelen hoor jij had dit niet kunnen weten. Hetzelfde gaat volgens mij met mijn vader gebeuren. Hij is nieuw op een school met ee nieuwe methode en sommige kinderen halen dan onvoldoendes en noemen hem slecht. Maar toch weet ik dat hij een goede leraar is omdat hij een meisje bijles gaf die een 5 voor statistiek op haar rapport had en toen een 9 voor haar eindexamen kreeg. En hij deed dit allemaal gratis omdat ze te arm was. Soms heb je gewoon niet door hoe goed een leraar eigenlijk wel niet is.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain