• oké, die titel suckt maar ik moest iets doen!

    ~Manou werkt bij haar familie in hun eigen hotel, groot is het niet en eigenlijk komen er niet veel mensen. het is ook maar een hoteltje die in een dorpje staat, elke dag moet Manou hetzelfde doen en mensen van haar leeftijd komen er niet. totdat Manou uitgenodigd wordt om in een vijf-sterren hotel te komen werken, Manou gaat naar de grote stad en laat haar arme familie achter. Manou komt in het grote hotel en verwacht er veel van, algauw wordt ze gedwongen om de baan te nemen. niet zomaar een baan, ze wordt het speelmeisje van de gasten. ze moet bij een paar speciale gasten langs gaan, waaronder Ibrahim Afellay. de voetballers logeren daar omdat hun stadion er dicht bij ligt, Manou moet de jongens vermaken en alles doen wat hun willen. ookal haat Manou dit werk, kan ze niet terug. ze moet bij hun blijven.


    rollen;
    zus van Manou
    vriendinnen van Manou
    vriendinnetjes van de voetballers
    bedenk zelf maar een rol ;3

    VivaEspana als vriendin Manou en vriendin Rafael v/d Vaart
    Pershoofd als vriendin Manou en vriendin PERSHOOFD
    Denmark als de zus van Manou
    Reckless als zusje van Ibrahim Afellay
    Portugal als verloofde van Cristiano Ronaldo
    Italie als vrouw van David Villa


    het lijstje
    de rol:
    voor en achternaam:
    leeftijd:
    karakter [uitgebreid]:
    foto + beschrijving:
    supporter van:
    afkomst:
    familie:


    _O_

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 11:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    de rol: Beste vriendin van Manou & Toekomstige vriendin van Robin van Persie.
    voor en achternaam: Hannah MontèCure.
    leeftijd: 20.
    karakter [uitgebreid]: Hannah kan af en toe heel emotioneel zijn, maar dat komt door haar verleden. Hannah is erg creatief en heeft een crush op Robin. Verder is ze af en toe arrogant en bitchy maar ook weer heel erg lief.
    foto + beschrijving: Hannah - heeft donker haar en groen grijze ogen. Ze heeft een vrouwelijk postuur en een lichte donkere tint.
    supporter van: Nederland en Spanje.
    afkomst: Spanje.
    familie: Ouders en twee zusjes.


    -HOOOOPT.- (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: De allerbeste vriendin van Manou + Het toekomstige vriendinnetje van Rafael van der Vaart.
    Volledige naam: Kim Rodriquez.
    Leeftijd: 20 jaar.
    Karakter: Vurig, moedig, sportief, soms een tikkeltje brutaal, chaotisch, charmant, vriendelijk, behulpzaam, creatief, diervriendelijk, soms wat overbezorgd als het gaat om haar vrienden of familie.
    Foto + beschrijving: Kim heeft een smal en mooi gezicht met een prachtige blanke huid. Haar lippen zijn vuurrood en passen mooi bij hij grijze ogen en haar lichtblonde krullende haren. Kim haar lichaam is erg soepel. Haar postuur is van slank tot mager.
    Supporter van: Spanje/Nederland.
    Afkomst: Spaanse.
    Familie: Arme familie. Moeder; Esmeralda. Vader: Pedro. Haar moeder is huisvrouw en haar vader heeft een klein Spaans restaurantje.


    Ik zou de rol echt supergraag willen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 13:58 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Há, ontzettend bedankt voor de rol!
    <3


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    VivaEspana schreef:
    Há, ontzettend bedankt voor de rol!
    <3


    geendank _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol:De zus van Manou
    voor en achternaam: Felicity [achternaam]
    leeftijd: 17
    karakter [uitgebreid]: Felicity, oftewel Fely is een aardige jonge vrouw. Ze heeft iets wat niet veel mensen hebben en dat is originaliteit. Mensen vinden Fely soms vreemd, maar ze vind het juist een compliment. Fely kan wel goed vrienden maken, maar ze houdt het liever op haar oude en vertrouwde vrienden. Ze weet dat hun haar niet in de steek gaan laten. Fely is creatief en een virtuoos. Fely kan goed tekenen en schilderen, maar ze wil er niks mee doen. Ze kan ook goed basgitaar spelen. Ze speelt het liefst elektrisch, maar haar ouders vinden dat niet helemaal goed. Dus ze speelt akoestisch. Fely heeft iets met snelheid. Ze houdt van snelle auto's en ze houdt van snel rennen. Ze is een beetje vreemd. Fely kan zich niet zo heel goed vermaken, maar ze doet haar grootste best.
    foto + beschrijving: Fely heeft blond haar en amber bruine ogen. Ze heeft een mooi gezicht, en het is meestal puistvrij. Fely heeft meestal ook geel last van andere onzuiverheden.
    supporter van: [zelfde als zus]
    afkomst: [zelfde als zus]
    familie:[zelfde als zus]

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 14:10 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. verder met je ubergaile verhaal jonge! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. verder met je ubergaile verhaal jonge! :9~


    joah, maar niemand wil verder une rol :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)

    joah, maar niemand wil verder une rol :Y)


    vraag portugal en reckless (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    (...)

    vraag portugal en reckless (:


    ja maar dat is zo wannabe; zeg wil jij een rol in mijn verhaal, dan vind ik jou wel heel erg kickuuuh


    Big girls cry when their hearts are breaking

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)

    ja maar dat is zo wannabe; zeg wil jij een rol in mijn verhaal, dan vind ik jou wel heel erg kickuuuh


    mja.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat is melig. Bedankt voor de rol btw. ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    edit: meerdere rollen per persoon is toegestaan


    Big girls cry when their hearts are breaking

    het verhaal
    neem alsjeblieft een abbo, want ik vind waarschuwen een beetje onhandig


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Natuurlyk wil ik rol jongeh je maakt een grapje ö

    de rol: Het zusje van Ibi, want ik ga incest plegen haha :9~
    voor en achternaam: Alyssa Soraya Afellay
    leeftijd: 20
    karakter [uitgebreid]: Alyssa is een verschillig meisje. Meestal doet ze heel normaal, maar kan ze dramatisch doen, zoals slapen tijdens de trainingen van haar broer. Alyssa houdt van reizen, stadlichtjes, baklava, koffie, opvallen door haar stijl. Alyssa haat klusjes doen, en kan dan heel vermoeid raken/doen. Ze is absoluut geen ochtendmens, de reden waarom ze meestal slaapt tijdens de trainingen van haar broer. Alyssa reist vaak met haar broer mee, wat zo zijn beste en mindere kanten heeft. Ze doet wat ze wil, en trekt zich niet zo veel van anderen aan. Het lot bepaalt alles, vind ze en volgens haar moet alles rechtvaardig zijn. Alyssa is slecht in wiskunde en houdt van kunst, theater en drama. Alyssa studeert.
    foto + beschrijving: Alyssa heeft een spits-achtige gezicht. Ze heeft lang haar tot op haar borsten en heeft haar haar vaak laten kleuren. Sinds een jaar of 2 houdt ze het op roodbruin, wat haar moeder niet al te best vind. Een slank lichaam, klein neusje etc.
    supporter van: Nederland
    afkomst: Nederland/Marokko
    familie: van Ibrahim AFELLAY :9~

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 21:43 ]


    we've only said goodbye with words

    Je moet mijn naam aanpassen lekkerd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus