• Ik was vandaag bij mijn BFF. Zij heeft voor haar verjaardag sims 3 gekregen, dus wij gingen daar zo'n familie op aanmaken. We maakten 2 vrouwen, die getrouwd waren. We hebben ze Angel en Alice Schijt genoemd. We gingen meteen een baby adopteren en het werd een donker meisje. We hebben haar Pippi Schijt genoemd.
    Echt grote lol om die namen. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Haha, de mijne hadden altijd zo'n lelijk hoofd. Echt heel eng x'D. En ik ging ze dan altijd opsluiten ofzo, en dan gingen ze dood :x. Of ik maakte er enge nerdjes van met een brilletje en een 10 op hun rapport :x.


    XD Hahahaha, ik heb dan geen zin meer in die kindjes dus zoek ik gewoon een willekeurige kerel. Maak een kind en dan afwachten. Alleen krijg ik altijd twins ><

    Coldplay schreef:
    (...)

    XD Hahahaha, ik heb dan geen zin meer in die kindjes dus zoek ik gewoon een willekeurige kerel. Maak een kind en dan afwachten. Alleen krijg ik altijd twins ><


    Haha, ik ben te lui om een kind te maken (cat) Het duurt veel te lang voordat die geboren zijn en daarom gebruik ik meestal ook gewoon een code :Y) En een man maak ik meestal zelf, want vaak zijn dat ook allemaal engerds in de Sims. Ik weet niet wat EA games heeft, maar ze houden blijkbaar van enge mensen (cat)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.