• Vandaag waren Robert Pattinson, Taylor Lautner en Kristen Stewart op tv.
    En aaaahw, Taylor was echt lief en grappig. :3 En hij zei dat ie zelf niet zo grappig was, nou echt wel!
    En Rob was gewoon, ja. Robert. :'D
    En die Kristin, men zij is raar.
    Ik heb niets tegen 'r of zo hoor, qua persoonlijkheid maar ze doet zo raar als ze praat. Ze mompelt onwijs, knijpt 'r ogen dicht steeds en ga zo maar door. Lijdt ze aan parkinson of zo? ;o
    Aber gut. Taylor was gewoon echt vet lief.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Iemand link ;$
    want ik krijg de hele tijd van die fan-dingen dan ;p


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik ben nu even op internet aan het proberen kijken 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dit is Part 1, dan heb je ook nog 2 & 3 & 4 & 5

    Ik moest zo hard lachen bij die Twilight-moeders & toen zij bij die fans gingen aan bellen,
    :9~

    Dat over die droomvrouw van Taylor is in Part 5 en dan bij 0:48 ongeveer.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 20:18 ]

    niet gezien :')

    Ik vind Kristen trouwens best wel cute x]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik hou van Kirsten, juist omdat ze zo zichzelf blijft, hetzelfde geldt voor Robert. Haha Robert was weer zo hot :9~

    En ja, ik heb het persoonlijk niet zo op Taylor, maar hij ziet er wel goed uit. Behalve als hij Jacob speelt, dan haat ik hem :x


    -

    Ik vind Kristen juist geweldig.


    Never give up on things that make you smile.

    AAA
    Ik kan het filmpje niet vinden :o
    Heeft iemand een link??:o


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Extraneous schreef:
    Ik hou van Kirsten, juist omdat ze zo zichzelf blijft, hetzelfde geldt voor Robert. Haha Robert was weer zo hot :9~

    En ja, ik heb het persoonlijk niet zo op Taylor, maar hij ziet er wel goed uit. Behalve als hij Jacob speelt, dan haat ik hem :x


    Totaal mee eens!
    Maar het heeft ook wel weer wat. Maar ik ben voor team Edward:D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik ga nu op youtube kijken!


    I don't bite, most of the time <3

    Travesty schreef:
    Ik ben het ook aan het terugkijken. Maar man, wat is die Kristen irritant, ik vind haar echt vreemd. Haha (:


    When words fail music speaks

    Kristen heeft in een interview dit gezegd (dit is letterlijk overgetypt);

    De vraag was: Zijn jullie klaar voor de gekte die ongetwijfeld weer losbarst als Eclipse in de bioscoop verschijnt?

    Ze had geantwoord: Volgens mij is die gekte nooit gestopt. Om eerlijk te zijn, ben ik er niet echt klaar voor. Ik word bloednerveus van al die hysterie en weet me in het openbaar geen houding te geven. Vaak krijg ik te horen dat ik afstandelijk ben tijdens interviews, maar dat is pure verlegenheid. Ik vind het echt heel lastig om veel over mezelf te vertellen, omdat ik maar te goed besef hoeveel mensen dat lezen. Alles wat ik zeg achtervolgt me nog maanden, en daar klap ik dus van dicht.

    Dit heeft ze gezegd!


    Geen reclame, please.

    Ik ga kijken (cat).


    when words fail, music speaks.

    Gaat hij aanbellen op vreemden deuren.
    Zegt hij bij de tweede: O God they gota dog Oo''

    Geweldig :'D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cryofthemoon schreef:
    Kristen is gwoon super verlegen en houd niet van al die aandacht..ik vind haar echt niet vreemd hoor..
    ik vind juist dat zij nog zo normaal is gebleven, als je haar vergelijkt met andere sterren die het letterlijk naar hun hoofd is gestegen en denken dat ze alles zijn

    Go kristen!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right