• Ja, zometeen komt iemand behangen, en hij woont hier in de buurt, en ik zie er niet uit, ik heb me kamer niet opgeruimt, en me haar niet gedaan, en ik sta zo voor schud, en hij heeft een leuke zoon, en ik ben té verslaafd aan Quizlet om er vanaf te gaan op me kamer op z'n minst op te ruimen. o_____________o
    Kut he?

    *dood*

    Hmmpf boeiend, Juuuuuuulia je hebt mij toch altijd nog~!?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Woow, Das erg Kut xD Kamer opruimen suckt


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmmpf boeiend, Juuuuuuulia je hebt mij toch altijd nog~!?
    Jij had niets aan mij, ik heb dus ook niets aan jouuuuuuuu! (puh)

    Woow, Das erg Kut xD
    JA!

    Ga gewoon op de zolder zitten x] Ziet hij jouw niet, je ouders kunnen je niet vinden en je hoeft dan dus ook niet je kamer op te ruimen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Pffffffffffffffffff.(puh)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    heb gister me op moeten maken douche en me kamer op moeten ruimen in 1 uur:O

    maar s wel gelukt want k moets weg en was nog ruim optijd,ookall had k tegen windxD

    Ga gewoon op de zolder zitten x] Ziet hij jouw niet, je ouders kunnen je niet vinden en je hoeft dan dus ook niet je kamer op te ruimen x]
    Maaar die man gaat mijn kamer behangen, en dan sta ik alsnog voorschut als die een slipje vind ofzo >< En als ik naar de zolder ga, moet ik van Quizlet af, en dat kan ik niet.

    (...)Maaar die man gaat mijn kamer behangen, en dan sta ik alsnog voorschut als die een slipje vind ofzo >< En als ik naar de zolder ga, moet ik van Quizlet af, en dat kan ik niet.

    Hallo die man heeft daar toc niets mee te maken vieze pedo, Ik kom je redden, !!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (huil)

    (...)
    Hallo die man heeft daar toc niets mee te maken vieze pedo, Ik kom je redden, !!
    JA! Maar hij heeft een leuke zoon, en dadelijk lult hij het door aan zijn zoon! DDDDDDDDD:

    (...)JA! Maar hij heeft een leuke zoon, en dadelijk lult hij het door aan zijn zoon! DDDDDDDDD:

    Moet je er een hele mooie heen gooien!xD Btw sorry.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Noujaaa, Ik heb ook zoiets gehad, Ik was zo beneden aant Computeren Op Q uiteraard, komt er zoon vet lekkere jongen binnen, die moest met de wc bezig. en Ja hoor ik zit met me Th deken, in me pyama niks aan mezelf gedaan daar achter die computer.
    -,,,,,-
    Dus ik weeet precies hoe het is Juliaa !


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)Maaar die man gaat mijn kamer behangen, en dan sta ik alsnog voorschut als die een slipje vind ofzo >< En als ik naar de zolder ga, moet ik van Quizlet af, en dat kan ik niet.


    Nou prop eerst alle vieze was ergens anders heen,kleed je dan aan en kom dan hééééél snel naar mij toe !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Moet je er een hele mooie heen gooien!xD Btw sorry.
    Ik hou van jou, dus je hoeft geen sorry te zeggen. :'D

    Nou prop eerst alle vieze was ergens anders heen,kleed je dan aan en kom dan hééééél snel naar mij toe !!
    OKE! Kan ik bij jou quizletten daaaan? :'D