• Zijn er vele leden die een story afhaken omdat het in het engels geschreven is?

    Just asking becuz I wanted to know ur opinions :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik vind Engels makkelijker dan Nederlands, lol.
    Maar dat komt gewoon omdat ik later pas Nederlands heb geleerd c:
    Ik vind zelf ook dat je emoties -en alle andere cliché dingen- beter in het Engels kan uitdrukken c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mij stoort het niet engels gemixt met nederlands vind ik nou beter maar helemaal engels...minder maar als ze goed zijn lees ik wel ik ben er tot nu toe geen een helmaal engelse verhaal gevonden

    Denmark schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook xD


    heeujj
    ik ook
    -boks-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    No problemo :Y) ik lees ook heel veel Engelse boeken:9~


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haha, ik vroeg het mij ookal af.. Aangezien ik er op eentje aant werken ben, aangezien ik met engels dingen veel beter onder woroden kan brengen enzo.
    Mja, ik vind engelse verhalen leuker om te lezen. [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Virgo schreef:
    (...)


    Ik denk dat ik wel Engels kon vanaf mijn 8ste.Maar
    ik ben dan ook hoogbegaafd dus never mind..:)


    Hha ja , i know that feeling

    Toen we op school engels begonnen te leren , was ik verrast door hun slecht kennis over engels en hun afschuwelijke accent...

    ik wist niet beter dan dat iedereen vlot Engels sprak:Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Volksfeind schreef:
    Ligt eraan. Als het erg kinderlijk Engels is lees ik het over het algemeen niet (maar dat geldt ook met Nederlands, ghehe) maar op zich vind ik het niet zo'n probleem.

    Virgo schreef:
    (...)


    Ik denk dat ik wel Engels kon vanaf mijn 8ste.Maar
    ik ben dan ook hoogbegaafd dus never mind..:)


    Hoogbegaafd zijn betekent niet meteen dat je alles al heel vroeg kunt ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind engels leuker (:

    ik lees ze alleen als ze niet vol spellingsfouten staan (dat geld ook voor nederlandse stories)


    Change, the only good thing in this world.

    Kawaii schreef:
    (...)

    Hha ja , i know that feeling

    Toen we op school engels begonnen te leren , was ik verrast door hun slecht kennis over engels en hun afschuwelijke accent...

    ik wist niet beter dan dat iedereen vlot Engels sprak:Y)


    dat had ik ook :D


    Change, the only good thing in this world.

    het maakt mij niet uit maar Nederlands leest wel makkelijker dan engels want daar moet ik me op concenteren


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'