• Ik heb een Justin Bieber story: Never Say Never.-'JustinBieber&JadenSmith.'
    Ik vind het geen goede naam. Als ik dat bij 'zoeken' intyp dan krijg ik 100 stories met dezelfde naam, dus deze naam is niet echt speciaal. Kunnen jullie misschien iets bedenken.

    Celine,
    Ik danste alle energie uit mijn lichaam. Alsof mijn leven er vanaf hing. Ik voelde de muziek door heel mijn lichaam dreunen. Het gaf me zo-veel energie! Dit was misschien wel de enige kans dat ik Justin Bieber en Jaden Smith kon ontmoeten en die kans liet ik zeker niet voorbij gaan. Een dansfilm maken met Justin Bieber & Jaden Smith.. Welk meisje wou dat nou niet? Ik maakte de laatste move van de dans die we met onze groep hadden ingestudeerd en daarna stond ik in de eindhouding. Voor mijn gevoel kon ik veel beter, maar ik moest maar het beste er van hopen. Ik ging weer normaal staan en keek Frederique aan die naast me stond. Zij was ook uitgeput, maar ze lachte toch naar me. Ik lachte terug en richtte daarna mijn blik weer op de jury. Ze keken iedereen kritisch aan, waardoor ik nog zenuwachtiger werd. Ik hoopte zo dat ik door mocht, maar mijn gedachtes zeiden dat ik het niet zou halen. Eén van de juryleden liep iedereen langs en zei tegen sommige mensen dat ze door waren. Het jurylid stopte voor mij en keek me met een strakke blik aan. Ik keek de man vol overtuiging aan. "Je was toch wel een van de beste van deze groep." Een grote glimlach toverde op mijn gezicht. De man keek naar Frederique. "En jou buurvrouw kon er anders ook wel wat van. Daarom zijn jullie ook allebei door!"

    Meer informatie: http://www.quizlet.nl/stories/23868/never-say-neverjustinbieberampjadensmith/


    I wanna be the reason of your smile.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 21:16 ]


    I wanna be the reason of your smile.

    Tell me.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 21:17 ]


    I wanna be the reason of your smile.

    my dreammovie ???

    geen idee eigenlijk heb zelf ook vaak last met mijn titels.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Dance for a Dream

    ik ben slecht met titels.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    The show will proceed, unless it should rain strawberry lemonade

    To be face to face with a world so alive

    Ik weet niets eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    ehmmmm.... kvond die van Denmark wel goed, had eigenlijk ook al zoiets in gedachten :X:$

    Dancing is like dreaming with your feet.
    Dancing: A shortcut to happiness.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 21:37 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dancing to the end!

    Dancing Queen.

    Dancing for passion and love.

    Never stop dancing.

    Never stop breath, never stop dance.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    there is only one mean that really cares in life; dancing


    Change, the only good thing in this world.