• Ik heb dus al lange tijd problemen met het ontharen van mijn benen. Nóóit kan ik een korte broek dragen zonder dat er pikzwarte stoppeltjes te zien zijn. Ik heb alles geprobeerd-

    Epileren, harsen, scheren, ontharingscréme, zo'n schuur-handschoen... Niets werkt. Dus ik vroeg me af of iemand tips / een betere methode heeft?


    The ocean's won't flow, when you're not around.

    Is dat niet een gedacht? Mensen gaan heus je benen niet gedetailleerd van dichtbij bekijken. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik gebruik altijd scheerschuim van m'n vader desnoods en ik heb altijd wel gladde benen. Natuurlijk is het binnen een paar dagen allemaal weer teruggekomen, maarja. Daar kan je niks aan doen; dat heeft iedereen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Nyx schreef:
    Is dat niet een gedacht? Mensen gaan heus je benen niet gedetailleerd van dichtbij bekijken. ^^

    Maar ik vind het zelf ook gewoon geen prettig idee.


    The ocean's won't flow, when you're not around.

    Haha, mensen zijn bang om te antwoorden ofzo?


    The ocean's won't flow, when you're not around.

    Ik heb wel eens gehoord van mensen die de haartjes op hun bovenlip laten bleken, misschien kan jij dat ook doen bij je benen? :)


    x

    ik heb het gister nog gedaan met een wegwerp mesje. werkt perfect! maar ik heb rood-blonde haren dus je kan het haar bij mij niet zo goed zien!


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    koop die crme ding ofsoiets die op tv komt.
    Bij teleshopping ofsoo iets miss helpt dat.;)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Ik scheer mijn benen, dat vind ik het makkelijkste :X
    Maar ik heb ook blonde haren dus da valt ni zie op bij mij :X


    Stop wishing, Start doing..

    Scheren is altijd het makkelijkst. Er is ooit een test geweest op scheergel en scheermesjes producten.
    Scheergel: Welke de meest comfortabele was.
    Scheermesjes: Bij welke het langst stoppeltjes wegbleven, minste wondjes creeëren, glad scheren.
    En de uitslag was dat kruidvat eigen merk het beste is, oftewel:
    Scheergel: Kruidvat Shaving Gel (Roze fles)
    Scheermesjes: Kruidvat 4 Ladies
    Ik gebruik het zelf ook en het werkt inderdaad het beste, ook voor benen. Al scheer ik mijn benen als het warm is sowieso elke dag.
    Ik hoop dat jij er ook wat mee kunt!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik epileer ze & zo blijven mijn benen wel een paar weken glad. Maar ik heb dan ook blonde haartjes, dus die vallen sowieso minder op (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik scheer ze altijd met gewone wegwerpscheermesjes. Ik heb blonde haren, dus dan heb ik er weinig last van! Ik zou echt niet weten wat je verder zou moeten doen, behalve elke dag scheren ofzo. Maar dat is misschien een beetje té.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik gebruik ontharingscréme van Veet en ik moet zeggen dat dat goed werkt bij mij.. No stoppeltjes at all :]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cadillac schreef:
    Ik gebruik altijd scheerschuim van m'n vader desnoods en ik heb altijd wel gladde benen. Natuurlijk is het binnen een paar dagen allemaal weer teruggekomen, maarja. Daar kan je niks aan doen; dat heeft iedereen.


    All was well.

    Ik scheer ze gewoon. En dan zie je er ongeveer een halve week niks niks van. Maar ik heb ook blonde haartjes dus dat valt een heel stuk minder op.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Al heb ik ze nu niet nodig,want ik ben niet zo veel
    haar op mijn benen..Je kan Veet gebruiken.Er bestaat
    een soort van crème dat je op je benen smeert,10
    minuten laat intrekken,en dan eraf wast.Dan zie je
    geen haartje meer.En de haartjes komen misschien wel
    een maand daarna terug,maar dan zachter..:)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.