• Srsly, s'ochtends als de zon opkomt(hoelaat dat ook mag zijn) beginnen die stomme duiven in de dakgoot te bewegen. Dat hoor ik dus allemaal omdat ik op zolder slaap. Begin ze ook nog eens als een gek te roe-koeën. Ik draai me om komt onze kat naar boven omdat hij eten wil. Gaat leuk met de klamboe liggen kloten die bijna kapot gaat en al die vogels. omfg, zit er geen mute knop op ofzo?

    Iemand nog meer last van stomme vogels D:?

    gewoon schoen naar toe gooien :P


    Some angels have no wings.

    Mijn raam is vlak naast het bos, ik hoor iedere ochtend al die vogelskwetteren. -.-
    Snap je helemaal.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind dat roe-koeën wel leuk (nerd)


    wth.

    xLilian schreef:
    Ik vind dat roe-koeën wel leuk (nerd)


    Ik ook maar na een tijdje word je dat ook wel zat.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Duiven nemen de wereld over met hun grote ogen O.O


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat heb ik ook met kraaien van andere vogels vind ik het niet zo erg maar van kraaien 0.o die maken z'n kut geluid --'

    Succes met wat je dan ook doet ( als het een nestje heeft -dat zal dus wel zo zijn- niet er uit halen dat is zielig )


    :Y)


    Auch tote tiere brauchen liebe <3

    Ik heb nergens last van.(cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik gelukkig niet, haha. Slaap ook op zolder, maar heb geen dakgoot.(cat) Vaak hoor ik ze wel lopen, maar dat is best rustgevend; netzoals regen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik oook, om 5 uur 's ochtens zitten ze in de boom naast me kamer te roe-koeën!(cat)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Lijkt me juist leuk, al die duiven.

    Nee ik heb 's ochtends last van naar school gaande kinderen. Ik woon namelijk vlak bij een school en aangezien de basisschool nog geen vakantie heeft, hoor ik al dat gegil en gekrijs. :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.