• Zoals sommigen wel weten, heb ik eerder vandaag een topic geopend waar je de naam van een jongen moest raden adhv van een foto. (dit topic) Als je het experiment nog niet gedaan hebt, doe dat eens eerst. ;D
    Wel, ik vind de resultaten echt verbluffend. Jullie hebben er geen idee van hoe hard jullie elkaar beïnvloeden! 50 mensen hebben gereageerd en sommigen hebben meer dan een naam gegeven.
    De resultaten:
    7 mensen hebben hem Jason genoemd.
    7 Mensen hebben heb Jake genoemd.
    3 Daniel
    3 Matt
    3 David
    De rest doet er niet zo toe
    en maar 2 hebben zijn echte naam gezegd, namelijk Alex. Guys, dit is een Alex.
    Weet je wat dit "experiment" volgens mij bewijst? DAT JULLIE ZO HARD BEÏVLOEDBAAR ZIJN!
    Zodra dat een naam 2x gezegd werd, waren er steeds meer en meer mensen die dezelfde naam zeiden de persoonlijk boven zich gelijk gaven. En dan begin ik me af te vragen, hoe anders de resultaten geweest waren als dit niet openbaar stond. 8D Ghehe, sorry voor mijn gezever, ik moest het gewoon even melden. 8)

    Ik had Jake gezegd, maar ik had toen niet naar de reacties gekeken. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik wist dat het Alex Gaskarth was, maar ik vond 'm gewoon een Jason ;D
    Ik had de posts eigenlijk nog niet gelezen, dus ik ben ook niet beïnvloedt.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik had niet naar de reacties gekeken en ik had gezegt: Jake of Jayson -vind ik ook jason- haha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    2 mensen zeiden alex?

    je vroeg nadrukkelijk om niet zijn echte naam te zeggen?:P

    Ironhide schreef:
    2 mensen zeiden alex?

    je vroeg nadrukkelijk om niet zijn echte naam te zeggen?:P

    Van diegenen die niet wisten hoe hij heette bedoelde ik. Die dus niet konden weten hoe hij heette. :')

    hmm, ik deed laat mee maar voordat ik de reacties gezien had kwam sean en jake in me op, en toen zag ik dat meerdere jake zeiden ;)... maar het is wel zo denk ik, je wordt beïnvloed door wat je vaker ziet staan...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Er staat daar:

    Aan diegenen die hem WEL kennen, vraag ik om hem een andere naam te geven, die ook bij hem zou kunnen passen.


    Dus dan klopt het toch niet helemaal? :X


    *insert philosophical cringe expression here*

    trouwens, wel een geniaal experiment.. en geniaal dat er 2 waren die de naam zeiden terwijl ze hem niet wisten xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Haha, ik wist niet hoe 'ie heette, maar ik gokte Alex of Dan ofzo c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb Daniel gezegd, maar ik wist al dat het Alex Gaskarth was (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Caithlyn schreef:
    Er staat daar:
    (...)

    Dus dan klopt het toch niet helemaal? :X

    Principe blijf hetzelfde, ze geven ook de naam die anderen gaven. 8)

    Haha, dat wist ik al. Maar met dat soort dingen geef ik liever eerst antwoord, en dan kijk ik pas naar andere antwoorden :P


    Life is hard and then we die

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Principe blijf hetzelfde, ze geven ook de naam die anderen gaven. 8)

    Huh, nouja laat maar zitten. x'D Dat ga ik volgensmij gewoon nooit begrijpen. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zei Chris, als enige (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik dacht eerst aan Matt en Jason en toen zag ik in een reactie Daniël staan en vond dat ook wel passen. (krul) En daarna heb ik nog Jake en Alex gezegt en dus ik had het juist. Hehe :3


    All was well.