• want zoals sommigen hier weten ben ik een tijd nog al gepest en heb ik daar allemaal gesprekken over gehad en een training gevolgd om voor jezelf te leren opkomen etc.

    Nu is het gepest gestopt maar vandaag maakte die 2 meiden weer een fake account op Hyves aan en stuurden me een vriendenuitnodiging. Ze hadden een foto van een heel dik meisje gepakt en hadden een dom berichtje erbij gezet. Ik weet dat hun het waren omdat hun toen de enige vrienden nog maar waren van die fake account.
    Normaal zou ik me echt dit heel erg aantrekken en me er helemaal rot over gaan voelen maar nu begon ik te lachen en dacht: "wat een kansloze meiden". Ik heb er niet over gepiekerd en ook niet over in gezeten, het deed me gewoon niks meer! (:

    En ik ben een beetje trots op mezelf omdat (zoals ook sommigen van jullie weten) ik dus (denk ik) verliefd ben op mijn beste vriend J. en dat heb ik vanmiddag verteld aan hem, dus nu zit ik daar ook niet meer overin en pieker ik daar ook niet meer over! (:

    zo dat moest ik even kwijt ^^


    dream, dare, fly!

    Goedzo!
    Fuck the bitches.


    make cake, not war

    Goedzo! Lach die irritante kleuters gewoon uit, geen aandacht aan ze schenken c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ben ook trots op je hoor -ook al ken je me niet-. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Brave meid (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Helemaal goed meid! Ik ben super blij dat het weer helemaal goed met je gaat :D Hopelijk wordt het wat met J. ;)


    Life is hard and then we die

    Goedzo meis! =D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben heel blij voor je (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Good for you! :Y)


    All was well.

    Goed gedaan!,je mag trots op je eigen zijn!

    You go, girl!
    Heel goed van je =)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ninja schreef:
    You go, girl!
    Heel goed van je =)


    Dat wou ik ook zeggen! ;]


    You are beautiful, you are love.

    Heel goed van je;)
    En die meiden hebben dus blijkbaar geen leven, want hun vullen hun leven met fake accounts maken;)
    En dan ben je behoorlijk zielig(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Yeah, hier mag je inderdaad trots op zijn!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben trots op je meid(H)


    Queen of Hell is my name

    Flawless schreef:
    Goed gedaan!,je mag trots op je eigen zijn!


    I need you like a heart needs a beat