• Telkens als ik zeg dat ik Sean Kingston een hot vind, wat ook zo is, kijken mijn vriendinnen me raar aan en gaan dan zeggen van 'Hij is zo dik!'. So what? Hij is tenminste nog speciaal, anders lijkt hij zoveel op die andere. Maar ik krijg wat van dat achterbaks gedoe van mijn vriendinnen. o-o

    Ligt het aan mij ofzo?

    En wie heeft dit ook, met iemand anders?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 23:23 ]


    All this dampness is damp.

    Dat heb ik met Alex Evans,
    mijn vriendinnen zitten dan echt zo van:
    'IEWL, HIJ LIJKT OP 'N MEISJE!'
    Echt gestoord =.=
    Maar ik vind die Sean Kingston helemaal niet lelijk !
    & of ie dik is, maakt niets uit voor mij :]


    wth.

    xLilian schreef:
    Dat heb ik met Alex Evans,
    mijn vriendinnen zitten dan echt zo van:
    'IEWL, HIJ LIJKT OP 'N MEISJE!'
    Echt gestoord =.=
    Maar ik vind die Sean Kingston helemaal niet lelijk !
    & of ie dik is, maakt niets uit voor mij :]


    Same here.
    ----

    of bij Bill Kaulitz, ja ik vind hem mooi. Daar kunnen ze toch wel een beetje respect voor hebben? Gaan ze gelijk schreeuwen: IEWL HIJ IS EEN MEISJE. bladiebladieblah.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik vind sean kingston ook wel leuk ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Sean Kingston is echt zo'n knuffelbeer <333 En hij heeft echt een mooi gezicht Ö

    Ik heb het ook wel vaak bij vriendinnen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik hbe het best vaak.
    en ik vind sean kingston helemaal niet lelijk. het gaat bij mij vooral om uitstraling en dat heeftie toch. :3


    overrated

    Hij is gewoon onwijs cute,die Sean..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sean is schattig :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind hem niet knap, maar dat is mijn mening. Als jij dat wel vindt, dan is dat jouw mening en daar moeten je vriendinnen het maar mee doen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Maserati schreef:
    Sean Kingston is echt zo'n knuffelbeer <333 En hij heeft echt een mooi gezicht Ö

    Ik heb het ook wel vaak bij vriendinnen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik ken je probleem, als ik zeg dat ik Tuomas knap vind kijken ze me aan alsof ze water zien branden(hij is 33).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind hem niet mooi, of hot of eender wat. Maar ik zou helemaal niet zeggen "Hij is dik ofzo" want ik vind gewoon zijn hoofd niet mooi. Ik vind hem eerder schattig. Ik moet hem wel :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Hé gat. Dat heb ik ook altijd . Dan zeg ik dat ik iemand leuk vind en dan is het: Hij is te dun, hij is te dik, hij is te lelijk, hij is te kort, hij is te lang.
    Ik word daar doodmoe van ;x
    Maar dat komt; Ik val gewoon op wat anders dan zij x__x


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Na, ik moet 'm niet zo maar ik zou niet liggen zeggen van "Hij is dik" en blablabla.
    But dat heb ik ook (: Er waren enkele meisjes die mijn crush wouden zien dus ik stuurde zijn facebook, begonnen ze meteen van "Ieuw, wa is dat voor iets?" terwijl hij wél mooi is ;o

    Ik vind Sean schattig :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nouja, als Tokio Hotel fan tussen de non-tokio hotel fans is wel te raden wat hun reacties zijn op bill en tom.


    it's so empty living behind these castle walls