• Is het raar dat ik heimwee heb naar gisteren, want toen was het graspop en ik vond het echt heel leuk. Vandaag ben ik nu al de hele tijd droevig omdat ik terug wil & ik draai al de hele tijd muziek van de groepen die ik gezien heb.
    Maar nu vraag ik me af of het raar is & of andere mensen het toevallig ook hebben na een concert/festival? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Mmm, best wel.Zo raar is het niet. 19 juni ging ik naar Muse. En ik vond het geweldig, dat ik de hele dag erna Muse ging luisteren.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ga morgen naar Parkpop,
    ben benieuwd of ik dat maandag ook heb,
    anders gaan we samen treuren, goed ? ^^


    wth.

    xLilian schreef:
    Ik ga morgen naar Parkpop,
    ben benieuwd of ik dat maandag ook heb,
    anders gaan we samen treuren, goed ? ^^

    Is goed :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Dat heb ik ook altijd na een concert (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik ook na een concert hoor. (:

    Ik weet het niet, ik ben nog nooit naar een concert geweest. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Dat had ik ook bij het concert van Coldplay :'D Telkens als ik die gekregen cd weer draai, verlang ik weer terug naar 't concert.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reassurance schreef:
    Dat heb ik ook altijd na een concert (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Reassurance schreef:
    Dat heb ik ook altijd na een concert (:


    overrated

    IS nie raar, heb k ook wel is :D


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik heb dat altijd alsik naar Castlefest ben geweest. Dan ben ik de weken daarna echt, naja bedroefd is een groot woord, maar dan wil ik echt terug naar die halve week Castlefest. Omdat dat gewoon echt mijn slag mensen zijn, die muzikanten ook. Het kutte is dat dat gewoon maar eens per jaar is.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee joh, dat heb ik zo vaak na een leuk concert of festival (: Dus dat is helemaal niet raar! Ik denk dat meerdere mensen dat hebben.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat heb ik ook bijna altijd na een leuk concert/festival


    dream, dare, fly!

    Predictable schreef:
    Dat heb ik ook na een concert hoor. (:


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb eens een maand heimwee naar een concert gehad. ;x dus het is best normaal;