• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Suckt wel voor je :|
    sorry
    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ö. Dwing haar om te komen! -hooivorken-


    I hope heaven needs you more than I do now.

    nouja er is niets flauws aan, is best te begrijpen, balen dat ze niet komt.. had ik ook toen ik 18 werd, iedereen van mijn familie kwam uit het buitenland, alleen mijn oom, zijn vrouw en zoontje niet omdat mijn oom geen zin meer had, mijn neefje van 4 heeft hem toen ook uitgescholden omdat hij het beloofd had xD

    maar blijft kut, hopen dat je haar alsnog snel weer ziet (flower)

    Carcass schreef:
    ö. Dwing haar om te komen! -hooivorken-

    Ik heb d'r gestuurd: Ja, ik vind het wel jammer dat je niet kan komen aangezien ik m'n 18e verjaardag daar vier en het wel gaaf zou zijn als m'n zus ook kwam :'D (maar dan in mijn crappy Engels) Slijmbal Sam in actie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Carcass schreef:
    ö. Dwing haar om te komen! -hooivorken-


    en waar zijn die toortsen :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Wat vervelend voor je. Maar zo zou ik me ook voelen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ironhide schreef:
    nouja er is niets flauws aan, is best te begrijpen, balen dat ze niet komt.. had ik ook toen ik 18 werd, iedereen van mijn familie kwam uit het buitenland, alleen mijn oom, zijn vrouw en zoontje niet omdat mijn oom geen zin meer had, mijn neefje van 4 heeft hem toen ook uitgescholden omdat hij het beloofd had xD

    maar blijft kut, hopen dat je haar alsnog snel weer ziet (flower)

    & Zo voel ik me dus ook >< Vooral omdat het mijn zus is. We zouden trouwens al eerder afspreken -meerdere malen-, dat maakt het des te lulliger. You see?
    -Pakt hooivork-

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 22:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hihi, ik heb ook facebook aangemaakt puur om contact te onderhouden met familie uit het buitenland XD


    Life is hard and then we die

    Ja, het schijnt over de grens enorm populair te zijn. Ik vraag me af of wij het ook hebben overgenomen van Amerika ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ja, het schijnt over de grens enorm populair te zijn. Ik vraag me af of wij het ook hebben overgenomen van Amerika ofzo.
    Dur, Hyves is gewoon een slechte versie van facebook.


    Life is hard and then we die

    Lol, ik heb ook facebook aangemaakt om contact te behouden met familie uit Canada.


    Scream for mercy!