• Ik ben mijn wiskunde boek in m'n kluisje vergeten op school q_q Ik moest nog 3 sommen. En juist nu, wanneer ik volgende week PWW heb! Ik heb op internet gezocht voor sommen, NIKS NADA.

    En ik ben echt héél moe en down dat ik net heb geslapen en op bed heb gelegen. Dus bij iemand ophalen heeft niet echt zin, dan lig ik dalijk ergens op straat q_q Als je het wiskunde boek Getal en Ruimte 2 hebt, kun je dan miss van H.8 som 22 t/m 25 scannen? ._. I beg you Ohja, ik doe 2 Havo.

    Heeft iemand dat ook wel 's? :/

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 20:09 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja,maar dan bel ik rond. Dus misschien kun je dat doen.

    Dat heb ik :3 maar ik heb wel VMBO en ik weet niet welk niveau jij doet?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb m'n boeken net terug gebracht, sorry :x
    & ik heb 't 1x gehad, maar toen ging ik gewoon naar m'n vriendin, die 2 straten verderop woont :3


    wth.

    ik heb dat boek wel alleen ik heb ze al ingeleverd.

    Hellaas ookal ingeleverd...Heb wel de antwoorden volgens mij x3 maar daar heb je denk ik niet veel aan als je de sommen niet hebt..

    Sorry, de mijne is atheneum en ligt in m'n kluis op school. (Wel getal en ruimte 2)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ingeleverd.
    en heb niet het goede boek.


    Food.

    ik heb VMBO
    en ik doe eigenlijk nooit mijn boeken in mijn kluis ik neem ze altijd mee naar huis mischien is dat een tip voor je


    Hallo

    Sorry, dat boek heb ik niet. Woont er niemand anders in je buurt, zodat je om het boek kunt gaan? Of desnoods vragen of ze het in een e-mail door willen sturen (als je er niet om kunt gaan).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Uhm eens kijken of ik hemv oor je heb.


    it's so empty living behind these castle walls

    Uhm ik heb VWO, dus volgens mij werkt dat dan niet. Mijn hoofdstuk 8 gaat over vergroten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb het, HAVO 2. Maar volgens mij heb je het al, of niet? -reactie van Cadillac-


    You move me ......... Kurt

    @Cadillac.
    Idd, de mijne gaat over Inhoud en stuff Dx
    @Shakur
    Nein dus D: Ugh ik vind dit rot om te vragen, maar kun je het scannen of op een of andere manier sturen D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Die had ik vorig jaar, maar ja, ik zit nu alweer in tl 3 (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'