• 'Je haalt het wel Rosie' grijnsde Tweedle, tweedle was het groene konijn, die goed met pijlen overweg kon. Hij schoot er nog een op een zwarte ridder. Béng, in zijn hartstreek. De arme ridder viel dood neer. Ik grijnste vrolijk, en keek toen in Daniel zijn gezicht. Hij lachte 'Goed gedaan Rosie? Weet je zeker dat je nu weer wakker moet worden?' vroeg hij lief aan me. Ik bloosde 'Ja, want anders verslaap ik me, en ik heb morgen een wiskunde toets' 'Wiskunde, wat ..' Hij sloeg even snel een zwarte ridder omver. 'is dat?' maakte hij zijn zin af. 'Dat is iets als rekenen, dingen bij elkaar optellen. Maar dan moeilijker.' zei ik. 'Ik leg het je morgennacht wel uit' zei ik vrolijk. 'Ja, want je moet wakker worden' gromde hij. Ik grinnikte 'Sorry, morgennacht beter' 'Doei Rose, verslaap je niet!' zei hij. Ik lachte 'Zal ik niet doen!' Hij sloeg een arm om me heen, en gaf me een kus op de wang 'Succes met je wiskunde toets' hij knipperde eventjes met zijn ogen. 'Doei Dan' fluisterde ik, en ik liep naar de plek, waar ik wakker moest worden. Het was een plek vol met mosdraden. 'Wacht Rose. ik' hoorde ik Tweedle roepen. Maar ik hoorde het niet meer, ik werd al weggezogen, naar de plek genaamd aarde. Waar over een uur mijn eigen schooltijd weer begon.


    Rose droomt 's nachts over rare dingen, elke nacht wordt ze getrokken naar een plek genaamd ; Dustlerville. Ze vecht mee in het rebellenleger, en wordt gehaat door de black queen. Maar wat als ze door een vervloeking van de zwarte koninging voor eeuwig vast zit in haar droom? In eerste instantie wil ze niet blijven en terug gaan, maar wat als zij juist de uitverkorene is om alles beter te maken? En wat als Rose verliefd wordt op Daniel, een rebel? Zal Rose nog steeds weg willen, of wil ze nu voor eeuwig blijven?


    Ik promoot mijn story haha, doen of niet doen?
    Orgineel?
    Moet ik om Rollen vragen?
    Titel?


    SLOAN.

    Het is wel Mysterieus ja. :')
    alleen ik weet niet wat een rebel is -vast wel als ik het zie- haha, maarja. Eh, Titel..
    "Rose's Wonderland." ?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Okeej, dit moet je wel doen jonge!
    Tis eens iets anders xd.. Maargutt, ik weet geen titel :p


    Jaybee dude (:

    Ik wil een notificatie als je gaat beginnen (cat)
    en een titel is moeilijk ='D
    'Rebel drama'
    'Dreaming out loud'
    'Don't let anyone wake me.'

    En rollen moet je alleen doen als je dat zelf wilt :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik promoot mijn story haha, doen of niet doen? OMG, jajajajajajajajajajajaja. _O_ Ik hou er nu al van.
    Orgineel? Jup. :Y)
    Moet ik om Rollen vragen? Nee, tenzij je weet dat je een persoon moet hebben, maar verder niet hoe deze is. En dan geen zelfbedachte rollen, maar goed, ik kan zelf gewoon ook slecht met rollen omgaan hoor. Dus tenzij je het echt nodig hebt, zou ik het niet doen.
    Titel? -ik denk-


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik vind het wel melig. Alleen het doet me herrineren aan Alice in Wonderland. Maar ik kdenk dat heet hele idee was xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Haha ik lees opeens Rosie, ik denk meteen 'Rose zeker? haha'
    doen of niet doen? DOEN.
    Orgineel? JA (krul)
    Moet ik om Rollen vragen? Ja :9~
    Titel? Ik ben even heel erg moe dus dalijk ga ik voor je nadenken.:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    doen of niet doen?
    DOEEEN :9~
    Orgineel?
    Juaaaa.
    Moet ik om Rollen vragen?
    Jaaaaa :9~
    Titel?
    Uuuhm... Don't ask me ;c


    Hope goes lost but never dies.

    Portugal schreef:
    Haha ik lees opeens Rosie, ik denk meteen 'Rose zeker? haha'
    doen of niet doen? DOEN.
    Orgineel? JA (krul)
    Moet ik om Rollen vragen? Ja :9~
    Titel? Ik ben even heel erg moe dus dalijk ga ik voor je nadenken.:9~

    Nu al moe? (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    (...)
    Nu al moe? (krul)

    Ja haha. Ik en Samira hebben omin veel gelopen vind ik. Jij ook (krul) En we moesten van trein veranderen D: want die waarin wij stapten die reed niet verder dan Rotterdam Centraal haha


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3