• Er is iets wat ik heel erg irritant vind en dat is het veranderen van usernames. Maar dat is niet zo heel erg, maar de mods kunnen er af en toe ook wat van en dat vind ik eigenlijk zo erg verwarrend elke keer.
    Ik weet dat mods ook gewoon users zijn met iets extra's maar ze hebben er wel zelf voor gekozen. Ik vind het eigenlijk logischer als ze wat langer dezelfde naam aanhouden, of tenminste iets in die trant.
    Maarja ik moet even zeuren vandaag, dat is gewoon zo haha. En dit vind ik al een hele tijd.


    Your make-up is terrible

    Heb er niet zoveel last van eerlijk gezegd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben echt blij dat je je username kan veranderen en de mods staan toch nog altijd in de crewlijst.


    All was well.

    JBM schreef:
    Ik ben echt blij dat je je username kan veranderen en de mods staan toch nog altijd in de crewlijst.


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    JBM schreef:
    Ik ben echt blij dat je je username kan veranderen en de mods staan toch nog altijd in de crewlijst.


    Ja, maar ik weet niet meer wie wie is. En elke keer klik ik op hun profiel om te kijken wie ze eerst waren, dan snap ik het eindelijk een beetje en tegen de tijd dat ik het echt weet veranderen ze hun naam alweer.


    Your make-up is terrible

    JBM schreef:
    Ik ben echt blij dat je je username kan veranderen en de mods staan toch nog altijd in de crewlijst.


    The way we live, is the way we die

    Ik vind het best oneerlijk dat wij dat wel mogen en zij niet, want ook mods kunnen hun naam zat raken. En sommige mods hebben al heel lang dezelfde naam.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 19:46 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik vind het persoonlijk ook irritant als ik niet weet dat een ander een usernaam verandering gedaan heeft,
    maar ik vind zelf de zelfde usernaam houden saai (cat)

    dus dit is eigenlijk heel erg dubbel x'D

    Ik persoonlijk vind het niet irritant. Mods zijn ook gewoon users, en ik was mijn naam ook regelmatig zat toen ik nog mod was. Dus ik vind dat ook zij dat gewoon moeten kunnen veranderen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Portugal schreef:
    Ik vind het best oneerlijk dat wij dat wel mogen en zij niet, want ook mods kunnen hun naam zat raken. En sommige mods hebben al heel lang dezelfde naam.


    Ik zeg ook niet dat ze het nooit mogen ofzo =3 Maar het zou handiger zijn als ze dat minder vaak deden.
    En ja, er zijn er ook bij die al heel lang dezelfde naam hebben.


    Your make-up is terrible

    dat heb ik ook met gewone mensen, Dan hebben ze hun naar verandert en dan denk ik huh? o.0? Wie is dit? en dan is het ojah die. en dat gaat 2 weken door.


    Some angels have no wings.

    Portugal schreef:
    Ik vind het best oneerlijk dat wij dat wel mogen en zij niet, want ook mods kunnen hun naam zat raken. En sommige mods hebben al heel lang dezelfde naam.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zeg ook niet dat ze het nooit mogen ofzo =3 Maar het zou handiger zijn als ze dat minder vaak deden.
    En ja, er zijn er ook bij die al heel lang dezelfde naam hebben.

    Ja oke, maar zij zijn ook gewoon users dus ik vind dat de keuze aan hun is. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ja oke, maar zij zijn ook gewoon users dus ik vind dat de keuze aan hun is. (krul)



    Is het ook haha. Ik had alleen even zin om erover te klagen.


    Your make-up is terrible

    Zolang ze maar rood blijven vind ik het goed. en niet in eenkeer elke maand een andere kleur.


    Some angels have no wings.

    Ik heb ook best vaak mijn naam veranderd. (Maar ik ben geen MOD). Maar ik irriteer me daar niet aan. Ff op de naam klikken, bij oude usernames kijken en done. Maar ik heb dat niet echt nodig. Als ik een MOD nodig heb kies ik er willekeurig gewoon een uit die online is 8D


    I live for the applause, you will die for it.